19 Ağustos 2009 Çarşamba

Mim.

Sevgili Evrim mimlemiş beni, ilk mimiymiş:)) cevaplamamak olmaz şimdi:))
*En sevdiğiniz 3 erkek kimdir?
  1. Babam (Hayatımdaki olmazsa olmazım)
  2. Eşim
  3. Dedem (annemin babası; yıllar önce kaybettim ama kalbimde kocaman durur hala, benim için dede değil babam gibiydi)

** Yaşadığım şehir dışında 3 şehir?

  1. Ordu ( bebekliğim ve okula başlayana kadar orda yaşadım ben)
  2. İstanbul ( üniversiteyi kazanana kadar orda okudum)
  3. Gelibolu

*** En önemli fobim?

Sanırım tüm annelerin ortak fobisi, çocuğuna bir şey olması. Aslında çok sevdiklerimden ayrılmakta benim için büyük bir fobi.

**** Giyimde en çok tercih ettiğim renkler?

Beyaz, mavi, siyah,turuncu,kırmızı, sanırım tüm renkler:))

4 yorum:

Elçin dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu iki gündür takip ediyorum kızınız çok tatlı maşallah.
Gelibolu' yu görünce merak ettim hemen, çünkü ben 7 sene yaşadım orada, çok ama çooook severim Geliboluyu..

ELİF dedi ki...

Elçin hoşgeldin, Ortak şehirlerimiz var sanırım Eskişehir ve Gelibolu. Babam Gelibolulu dolayısıyla bende:)) Bizimkiler emekli olduktan sonra istanbuldan taşındılar tamamen Geliboluya, Zaten oldum olası çok sık giderdik biz,yazlığımız falan da var orda.

Deniz dedi ki...

aynı konuda ben de seni mimlemiştim :(( kaçırdın sanırım. Neyse cevapları görmüş oldum

ELİF dedi ki...

Denizciğim hiç farketmemişim canım yaa kusura bakma, neyse aynıymış allahtan:)))