4 Ağustos 2009 Salı

Daha iyiyi(m)z.


Uyurken çıkmıştım ya dün,
o yol bitmemişti işe gelene kadar, radyoda ne çaldı, ben kaç kişiyi solladım, kaç ışıkta durdum,
bilmiyorum,
Gelir gelmez aramıştım evi, öyle sık sık aramasammı ki acaba diye düşünerek aradım...
İyi dediler ,duruyo, şuruplarını içmedi ama,
yine buruk bir kalple "olsun" dedim...
İşten erken çıktım,
Uçarak eve gittim ,
Beni görür görmez atladı tabi kucağıma, ama hiç mızlamadan, neşeli,
Kalp kapakçıklarım açıldı, bir ohh çekip, kapandı..
Anladım ki, duruyor, beni görmediği sürece duruyor...
Halaya sordum nasıl bu teyze?
Yapmacık değil, seviyo Rüyayı, hiç oturmadan onu oyaladı, sadece çekingen alışır dedi...
Dediğim gibi daha iyiyim...
Umarım daha da iyi olacağım iyice alışırlarsa....
Tüm blog dostlarıma sonsuz teşekkürler...Güç verdiniz....

7 yorum:

Deniz dedi ki...

oh süper!

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

sıyrıl artık şu tedirgin hallerinden.. bak minnoşun keyfi yerinde, çocuğu da tedirgin edeceksin bu gidişle.. Zamana bırakmayı ne zaman öğreneceksin minik Elif? :)) içindeki çocuğu öpüyorum hasretle bitanem..

Hülya dedi ki...

ben de kızımı 13 aylık gibi anneannemize bırakarak işe başladım...nerdeyse 5 ay oldu...önceleri çok ama çok zordu şimdilerde alıştım artık...insan alışıyor ister istemez...hem ikimiz içinde bu tatlı ayrılıkların iyi olduğuna inanıyorum çünkü akşama kavuşma anı ve daha güzelliklerle dolu koca bir akşamımız var...birde haftasonları....
anne olarak zor olsada alışırsın sende...bak daha rahat olacaksınız ikinizde...
sevgiyle kalın

aysencifci dedi ki...

Çok sevindim bu haberlere. Zaman, sadece zaman. Bak nasıl can ciğer kuzu sarması olurlar yakında:)
Öptük

Güneş dedi ki...

Kesinlikle daha da iyi olacak ..

Başak dedi ki...

İyi olmana çok sevindim elifcim umarım hersey zamanla daha da iyi olur sen ve bebişin için.

Çınar dedi ki...

Çok sevindim.Herşey çok daha güzel olacak eminim. Rahatla artık:)

Sevgiler