24 Ağustos 2009 Pazartesi

Espri bile yapıyor...

1) - Baba..
- Baba işte kızım akşam gelcek...
- Babaa..
- kızım baba değil anne...
- Babba...
- Bak kızım, sen Rüya ben anne..
- Baba (sırıtarak)...
Daha ne diyeyim ben...
Bazen Aba bazen baba ama asla anne değil.
2) Elinde bişeyle bana gelir, "ıh" almam için uzatır,
Elimi uzatırım almak için,
Yüzünde kocaman hain bir gülümsemeyle elindekini vermeden geri döner kaçar....
Seni gidi senii,kandırdın beni demek...
Sırıtma kahkaya dönüşür ve başlar kovalamaca....

11 yorum:

R. Berin Tuncel dedi ki...

iletişim kurmaya başladıkça,sevgi daha da derinleşiyor değil mi?
kandırıkçı rüyaaaa :)

zeynep dedi ki...

beril de bana anne demiyor.
babaaaaa
babaaaaaaaa
böyle sonunu güzel güzel uzatarak, iştahlı iştahlı baba diyor babasına,
eskiden :-) bana anne diyordu
artık hiç bir şey demiyor.

Gül dedi ki...

tıpkısının aynısı.. baba da baba.
anneyi o kadar gec soyledi ki. soylemeyi ogrendiginde de soyledigi hic anneye benzemiyordu.

-Aaaanneeeee... (açık e ile) :D

Güneş Akay dedi ki...

Begüm Anne diyor hep dedi:)) annniii annneee ve şimdilerde nenne ama diyor işte :)) Babayıo agzından düşürmüyor o kesinde, konuştukça bal damlıyor agzından çok tatlılar..

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

alçak bunlar :) kıvrandırıyorlar annleri.. bizimki de sabah gözünü açıyor yanımda
-baaabbaaa diye bağırıyor inadına... ardından banyoya giriyorum, bir bakıyorum kapının dibinde,
-anniiee
apar topar çıkıyor tabi anne işini bitirmeden :D
ne o? çocuk "anne" dedi, dünya değişti :) öpüyorum ikinizi de :)

ELİF dedi ki...

ensar beranın annesi, bu sevginin sonu yok bence...

Zeynepciğim çok güzel anne diyodu Beril ama...

Gülcüğüm güldürdün beni,olsun benzemesede demişya:))

Güneşciğim ben mama demesine bayılıyorum,burundan burundan mama diyor,içimin yağları tümden eriyor:))

Burcucum yerim ben paşamı:))

Sen Gelince dedi ki...

Nilsu anne demiyor ama baba da demiyor hehhe:)))

Deniz dedi ki...

bizimki de kandırıkçı oldu. Babasının dolaştırma vakti geldi mi, yanaşıyor yanına, cici yapıyor, gıdıklıyor. Yazık babası çıkartıp, gezdiriyor, geliyor, yüzüne bakmıyor :)

sinem dedi ki...

Elif Zülal de bana sadece uyku arasında ağladığında ve uyandığında enne diye seleniyor sonrası bizdede bab ba ...biraz daha beklemek lazım.Bayıldım ama akıllı Rüya'ya öyle vericem deyip kaçmalar :)yemek lazım bunları

füsfüs dedi ki...

defne anneyi de babayı da söylüyordu ama ikimizi de unuttu, varsa yoksa ananeee
karı koca bunalımdayız:(

Sibelbek dedi ki...

bizimki de babasına Anne diyordu, babasının peşinde anne diye koşturunca çok komik oluyordu :P alemler bunlar valla :D