13 Ağustos 2009 Perşembe

9.ve 10.Dişler

Pekte koşuşturmacalı olmadı bu sefer sıkıştırılmış tatil, tadını çıkardım,kasmadım, sevgili yavrum Rüya da hiç kasmadı beni,üzmedi, hele Geliboluda...Biraz Altınolukta yapıştı üzerime ama yinede iyiydi.
Ben; şu gördüğümüz denize sadece 2 kere girebildim, olsun yeter deyip kanaat etmeyi de öğrendim... Geliboluda deniz çok dalgalıydı,girmedik, ama babamın tarlasının tadını çıkardık çok güzel.
Ablamlar ve arkadaşları da vardı, oldukça kalabalıktık ama çokta keyifliydi.


Altınoluk Mıhlının soğuk sularına ben girmeye cesaret edemedim, Rüyacığımda açık havada uykunun tadını çok güzel çıkardı.
Aslında fotoğrafların sıralaması yanlış oldu; ilk 2 gün Geliboluda sonraki 2 günde Altınolukta geçirdik.Ablamın İstanbulda yediği poğaçadan zehirlenip serumlarla durması haricinde kötü giden hiçbirşey olmadı, o yattı biz mangal yaptık,çok acımasızca:))


Ayşegülümle Hasan'ın(babam olur kendisi,Ayşegül ona Hasan diye hitap ediyo,Rüyaya da Hasan diye öğretiliyo) tarlasında toprakla çok güzel oynadılar, arada tadına da bakmadı değil tabi; hımmm Gelibolu toprağı biraz çamurluymuş....


İkiz kıyafetleriyle de gezdiler...

Köpek mi azı mı bilemediğim 2 tane daha dişimiz oldu; Kabardı, üzerinde kırmızı baloncuk oldu, kanadı ama nihayetinde beyaz incimiz dün kendini gösterdi.

10 yorum:

sinem dedi ki...

Canim ya ne güzel eglenmissiniz cok mutlu olduk okuyunca .yeni disler hayirli olsunlar

Unknown dedi ki...

sen çok tatlısın minik kelebek ya maşallah kırk bin kere sana :)

gözde dedi ki...

oh maşallah..
kızım gelsin diye o kadar sabırsızlanıyorum ki..

füsfüs dedi ki...

maşallah rüyaya ne kadar tatlı çıkmış resimlerde
tatil yaramış belli
benim de çok fena gidesim var bu aralar

defneyleyasamak dedi ki...

defdefte de var o yesil bluzdan desem :)

Deniz dedi ki...

Büyümüş valla sanki birkaç günde

Çınar dedi ki...

Ay ben ısırıvercem, çok tatlı bişey bu miniş ya...
O güzel kız yeğenin mi? o da harika. Allah ikisini de nazardan saklasın.

Bu arada, bakıcıya alıştı mı Rüya?

Sevgiler

ELİF dedi ki...

Sinemciğim çok sağol hayatım da siz nerlerdesiniz bu aralar?

fundacığım çok teşekkür ederim.

Gözdeciğim az kaldı,ilk zamanlar biraz zor olsada sevgileri ömre bedel.

füsuncuğum sanırım 1-2 günde olsa kaçmak gerek.

tuğbacık, o zaman üçünü bir araya getirmek en iyisi:))

denizciğim, gerçekten siması bile değişiyo gün gün.

çınarcığım evet ablamın kızı,masmavi gözler var onda -Rüya şirinmiş o güzelmiş, öyle diyo:))
Bakıcıya da alıştı sayılır,beni görünce yapışıyo hala bana ama, ben yokken iyiymiş araları.

Sen Gelince dedi ki...

Güzel geçmesine sevindim Elif'cim... Özledik sizi:) Bu arada Nilsu'da da aynı bluzdan var:)

ELİF dedi ki...

Özlemciğim bizde özledik hem yazmıyosunda bu aralar, meraktayız...