17 Nisan 2009 Cuma

saçlar..


Dün tesadüfen farkettim;

Onun saçları hakkında konuşurken, baktım eller kafada,ihtimal vermedim, Bir daha denedim,hayret ettim "nerdeymiş kızımın saçları" dediğimde eller direkt saçlara gidiyor,aslında hiç sormamıştım,öğretmeye çalışmamıştım,çok şaşırdım,gururlandım ister istemez. Sıfır bilgiyle başlayan hayat hergeçen gün neler öğretiyor bu minik bedene hayretle izliyorum.

Bıdır bıdır bişeyler konuşuyo minik minik,konuşurken küçücük ağzını büzüp yuvarlak yapıyor,ufak ufak üflemeler ekliyor konuşmalarına.

Benim kucağımdayken, sırtına severken vuruşumu o da bana yapıyor,koyuyo kafasını omzuma sırtıma pıt pıt vuruyo sever gibi.

Bu kız benim için adeta RÜYA gibi:))

9 yorum:

sinem dedi ki...

Aferin bizde kutluyoruz Rüya'yı .Bunlar da anneliğin ödülü olsa gerek .

Sen Gelince dedi ki...

Elif ya ne güzel bir resim bu... Ne güzel bir kız oldu Rüya... Kocaman gözlerini, küçücük ağzını severim ben onun. Bu arada şaka maka saçları da uzamış epey...

ELİF dedi ki...

SİNEMCİM TEŞEKKÜR EDERİM.
nİLSUNUN ANNESİ ÇOK SAĞOLASIN,EVET YA SAÇLAR RESMEN EVRİM GEÇİRDİ;DOĞDUĞUNDA SİMSİYAH VE BİR SÜRÜYDÜ SONRA KEL KALDI, ŞİMDİ ÇIKTI TEKRAR AMA AÇIK KUMRAL:))

defneyleyasamak dedi ki...

yerim o yürayı bennnnnnnnn

Güneş dedi ki...

Çok tatlı olmuş, onlar başka bir zamanda söylediğimiz şeylerden kapıyorlar valla.

zeynep dedi ki...

ikimiz de saç yazısı yazmışız bugün:))
boncuk gözlü rüya!!!
nasıl bakmış öyle:)

zeynep dedi ki...

maile cevap yazdım,
aldın mı?

xxx dedi ki...

yeni yaptıkları şeyleri ilk farkettiğim anlar en heyecanlı zamanlar.. okurken rüya adına heyecanladım... aferin rüyaya.. bu arada maşallah!!! saçlarına..resimde harika...

ELİF dedi ki...

tuğbacım,güneşcim ve pumpkin çok teşekkür ederim.
Zeynepcim mailini aldım cevap bile yazdım..