29 Nisan 2009 Çarşamba

2.Diş.


Gelmiş ikinci diş üstte sağda, o da yamuk :))
Hep yaptıklarından bahsediyorum Rüyanın birde yapmadıkları varki sormayın;
  • Banyodan sonra giyinmekten nefret ediyor.
  • Dişlerine kesinlikle baktırmıyor,
  • Burnunu hiç elletmiyor(temizlemek için)
  • Artık oturmak istemiyor,yürüyecekmiş hanım,yürürken tutmamızı istemiyor gören de koşuyo sanır,
  • Bişeyi elleme dediğimizde çok sinirleniyor,
  • Kucağımda yan yatmaktan hiç hoşlanmıyor(önceden hep öyle uyurdu),

Sanırım bu kadar, amaaan bende çok birşeyler yazcam sanmıştım,halbuki ne azmış ve ne kadar önemsiz şeylermiş..


8 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Yeni incimiz hayırlı olsun... Bundan sonra pıt pıt gelir diğerleri:)

O saydığın maddeler var ya Elif hepsi bizde de mevcut:)

Unknown dedi ki...

eee küçük hanım bir birey olma yolunda hızla ilerliyor :)

Güneş dedi ki...

Hayırlı olsun.
Bu arada o maddelerden bizde de var ki ben her gün dişlerine bakmak için talepte bulunuyorum..

sinem dedi ki...

Canım tebrik ediyoruz ikinci dişinizi. Bizimkide gyinmekten nefret ediyor.

Deniz dedi ki...

Ya, bizimki de giyinmekten hiç hoşlanmıyor. Dışarı çıkmaya bayılıyor mesela, ama mont giydirinceye kadar canım çıkıyor. Banyodan sonra da öyle... Doğal doğal yaşamak istiyorlar demek ki, anadan üryan :)

Yelish dedi ki...

Oglumla okadar cok ortak yonu var ki..Oturup bir dertlesseler , ayni seyleri soylerler.
Sinir oluyrum annem burnumdaki seyleri almaya calisinca, birde agzimin icini gormek icip habiri elini sokuyo falan..Sorma kaades , heleki kucagina yatirmiyor mu !!
:))))

Annekaz dedi ki...

bütün çocuklar aynı o kadar çabuk geçiyorki zaman :)) Maşallah..

ELİF dedi ki...

özlemciğim,dediğin gibi pıt pıt geliyo,3.de geldi dün:))
fundacım,biraz bağımsız birey olma yolundalar ama..
güneşcim aynı senenin ürünleri bunlar,seri üretim:))
sinemcim,yalvar yakar giydiriyorum...
denizcim alemsin valla,havvayla adem gibi bunlar..
yeliz çok güldüm,dedikodudan yanlarına varılmaz valla:))
annekaz çok teşekkür ederim...