21 Nisan 2009 Salı

10.Ay ve nihayet ilk dişimiz...




Dün 10.ayını doldurdu Rüyacığım..


Evden işe gittiğimde her zamanki gibi kapıda bekliyolardı beni Türkan teyzesiyle, "herşeyi ısırıyo bu kız artık annesi" diyince anlamadım hemen, evet ya ısırıyo dedim; ama öle değilmiş meğer ilk pirincimiz nihayet gözükmüş ordan,çok garip oldum birden; böyle anlatamayacağım sanırım ne hissettiğimi,neyse, şu an bile tarifsiz kafamda. Meğer ondanmış son iki gündür huysuzluğu,yemeği az yemesi,zor uykuya dalması...


Tam 10.ayında ilk diş,güzel bir tesadüf; unutmamıda engeller hem.


Ama ne baktırıyor ne elletiyor,o dille nasıl itiyo insanın parmağını,koparıp yemeli o dili de rahat bakasın:)


Sinirlenince ısırır beni Rüya, biraz sinirlendirdim ki ısırsın tekrar diye; baktım parmağımda miniminnacık bir iz,hayatımın en güzel izi,en öpülesi izi.Ama sanki biraz yanda bu diş yani tam ön iki dişten biri değil gibi,beklicez ve görücez bakalım...

6 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

tebrik ederim canııııım :) çok sevindim.. benim baLLı badeMim de tam 10 aylıkken çıkardı ilk dişini, hatta ilk 2 dişini desek daha doğru olur. onun o ıslak pirincini alıp da sütlece koymaz mı teyzesi? güzeller güzeli kurabiyeme hayırlı uğurlu olsun... öpüyorum diş çıkaran yerlerinden bitanemi :)

sinem dedi ki...

Canım tebrik ediyorum .ne kadar güzeldir şimdi ,minicik diş izi.darısı yürümesinin başına artık annesi...

Sen Gelince dedi ki...

Tebrikler Elif'cim... Arkası da hızla gelir şimdi... Zaten tek kalmaz o... Arkadaşı da patlar hemen peşi sıra... Parmağında iki pirinç izine hazır ol şimdiden:)

defneyleyasamak dedi ki...

hemen bir diş buğdayı yapmalı eliff

ELİF dedi ki...

bilmiyorum ben bu diş buğdayını haftasonu hepiniz gelin yapalım hadi.

Unknown dedi ki...

Maşallah şeker yavruna Allah acısını göstermesin :)