30 Nisan 2009 Perşembe

3.diş

3. dişimizde çıktı dün, bir vampir doğurdum ben galiba,geceleri dişi çıkıyoooo:))
Bu arada anladım ki; ilk çıkan dişi şu alttan en öndeki iki dişten biri değil,ya köpek dişi ya da onun bir yanındaki, çünkü 3.diş tam o öndeki iki dişten biri hemde düzgün.
Ben bu doktoru değiştircem sanırım, o kadar çok hastası var ki geçiştiriyo,kızdım bak şimdi yazdıkça daha çok kızıyorum...
yazmıyorum ya yazmıyorum..
P.s.:Ben de lafa gelince neleri değiştiriyorum da icraat yok işte...

4 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Ben demiştim demiyeceğim zaten sen demişsin:) Hayırlı olsun üçüncümüz de... Sıradaki lütfen:)

zeynep dedi ki...

hayırlı olsun, saat yaptığı günleri de görürsün inş :-))

Adsız dedi ki...

:):)
1,3,5,8 nasıl çıktıgını anlamadan bir bakmışsın 32:)
hadı kaldı 29 sabır sabır:)

Güneş dedi ki...

Evet elif, çok hastası olan doktorlar malesef öyle, boy kilo bir ikayetin var mı derken soracağınıda unutuyorsun,ama kendi muayenesi olanlar öyle değil en az yarımsaat önce o anlatıyor sonra sen vasa aklına takılan birşey soruyorsun..Hayırlı Olsun.