3 Nisan 2009 Cuma

Aranıyor..

Bakıcı arıyorum çünkü 2 gün önceki olaylar son noktayı koydu bende;
Sitemizdeki diğer evde oturan hanımın yardımcısıyla görüşebilmek için Rüyayı benden habersiz verandaya çıkarmış,Rüya uyurken onların verandasına gitmiş,kadını eve davet etmiş ve bunları bana söylemiyor(komşum kendi kadınından öğrenmiş), ben kadını bizim evin verandasında yakalayınca herşey ortaya çıktı.Demek ki benden başka şeyler de saklanabilir diye düşünüyorum.
Ben kızımı 9 ay boyunca bir kere bile hasta etmemişken,onu evde bırakıp binbir özveriyle işe gelmişken...
Şimdi ben Pazartesiden itibaren kuzucuğumu tekrar yanımda getireceğim işe,bu tozun dumanın içine:((((
Eskişehirde iyi bir bakıcı aranıyor.
Kalbime kocaman bir taş oturdu,hadi bakalım...

11 yorum:

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

umarım iyi birini bulursunuz, çok ama çok zor...umarım siz şanslılardan olursunuz :)

Güneş dedi ki...

İnşallah en kısa zamanda birini bulabilirsin,gerçekten çalışınca en büyük problem bu..

Sen Gelince dedi ki...

Umarım en kısa sürede aradığın gibi birini bulabilirsin:) O zamana kadar kim bakacak peki?

ELİF dedi ki...

Mayanın annesi ve güneşcim çok teşekkür ediyorum bende umuyorum ama çok zor bulmak gerçekten.
Nilsunun annesi, bizim kendi işyerimiz,bugün Rüyayla birlikte bakıcısını(daha henüz çıkmadı işten) getirdim işyerime bakalım napcaz bende bilmiyorum şimdilik:((

sinem dedi ki...

Çok üzüldüm Elif okuyunca bu satırları. Sen gözünden bile esirgiyorken evladını bakması için dünyanın parasını verdiğin kişi ise ona bir eşyaymış gibi davranınca insan öfkesinden kuduruyor. Bende halen bakıcı bulamadım .Korkuyorum açıkcası gereken sevgiyi ve ilgiyi veremeyecek diye...

ELİF dedi ki...

Sinemcim çok sağol,aslında birden fevri davranıp herşeyi mahvetmekte istemiyorum çünkü rüya seviyor teyzesini(aslında belki de mecburiyetten seviyor,alışık olduğu için),hiç bişeyden emin değilim,şimdi eve kamera koyduruyorum.

Yelish dedi ki...

Merhaba
Cok zor bir durum ama bence cok Ruyanin cok alistigi biriyse , oturup konusmakta yarar var .
Cok mu soguktu ki hava ?Uzerini mi sarmamis yoksa haberiniz olmadan cikarmasina mi kizdiniz ? Gerci hepsi bir annenin ofkelebilecegi seyler ama..Kamera super bir fikir ! Birkonusmaya baslasa , hayat daha kolay olacak sizin icin :))

ELİF dedi ki...

yelizcim seninde dediğin gibi herşeyi Rüya biliyor aslında:)ah bir konuşsa.
Ben benim haberim olmadan dışarı çıkarmasına kızdım en çokta ve komşumuzun yardımcısyla muhabbet ediyor olmasına ve benden saklamaya çalışmasına,şüphe duyuyorum yani.Benim için herşeyden öncelikli Rüya,onun ihmal edilmesine asla tahammül edemem.

zeynep dedi ki...

elif,
şimdi okudum, üzüldüm,
ne yaptın, halledebildin mi merak ettim?
inşallah halledebilirsin
sevgiyle

ELİF dedi ki...

zeynepcim eski bakcımızla devam ediyoruz şimdilik, şu aralar yeni bir stresi daha kaldıramayacağım sanırım..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

çok üzüldüm okurken...umarım hayırlı birisini bulursunuz...