7 Nisan 2009 Salı

ortaya karışık...







Geçen hafta Perşembe günü Rüya ilk defa şu atlı karınca ,araba vs.gibi oyuncaklarla tanıştı;ilk başta cesaret edemedim ama herşeyin bir ilki vardır dedim,Necoş ve Emirle birlikte bindik oyuncaklara,Emir de korktuğu için jeton attırmadan biniyormuş Rüyanın da binmesiyle gaza geldi ve attık jetonları,Rüya hanımcım gayet ciddi ve her zaman yaptığı şeylermiş gibi bir ifadeyle tadını çıkardı oyuncakların,keyiflendi, o keyiflendi diye ben daha da keyiflendim...
Dün ise sabahtan hazırladım eşyalarımızı ve geldik işyerimize, 4-5 ay önce hergün geldiği yerden pek hoşlanmadı sanırım ya da çok hoşlanmış olmalı ki 15-20 dk.anca uyudu, uykusuzluk düzen bozdu tabi,bugün tekrar getirmeye cesaret edemedim ama arada getireceğim alışsın tekrar diye.
Bakıcımız pek pişman, ben ise son derece karışık....
Bu gece uzun zamandan beri kesintisiz uyudu Rüya ve sayesinde bende:)
Yani zindeyim, dışarıda yağmur var ama ben kara bulutları üzerimden atmak üzereyim...



3 yorum:

zülalin dünyası dedi ki...

Çok tatlı duruyor Rüya Hanım ,çok da minyon benim kızım gibi:) Bakıcı konusunda sonuçta Rüya seviyorsa ve pişmanlığının geçek olduğuna inanıyorsan bir şans daha vermelisin bence .Yenisini bul,alış ,Rüyayı alıştır derken miniğin düzeni hepten bozulabilir. Böyle güzel bol uykulu geceler daim olsun diyelim

Güneş dedi ki...

Bakıcı buldun mu? eski bakıcınızmı çözemedim, bizde begümü ilk götürdüğümüzde çok hoşnut tepkiler verdi aslında ondan çok biz eğlendik yada bizim mutluluğumuz yansıdı ona :)

ELİF dedi ki...

zülalin dünyası; çocukların hepsi çok tatlı değil mi,hepsi ana kuzusu...
Güneşcim bulamadım,bulmakla bulmamak arasında kararsızım hala:((