22 Nisan 2009 Çarşamba

doktor civanım..


Ya bu doktor ben ne yaptıysam tersini söyledi bana dün;

Aslında ben sağdan soldan duyduğum herşeyi yaptığım için oluyo tüm bunlar;

2 şart var diyerek başladı lafa; Birincisi; yürüteç yasak, anaa dedim ben aldım bile çoktan, 5 dakikadan fazla bindirme dedi.Tamam dedik,kabullendik.

İkincisi; ortopedik,ilk adım ayakkabısı yasak, anaa dedim ayağında zaten gözünün önünde.Sadece sokakta azıcık giydirebilirsin bunları diye izin aldık, patik tarzında yumuşacık ayakkabı giydireceksin dedi.Tamam dedik,kabullendik.

Herşey yolunda sağlığı gayet iyi,kulak iyi,burun iyi,nefesler iyi.

Ama zaten kulağına ve ağzına baktırmaktan nefret eden Rüyacığım yıktı ortalığı ağlamaktan hemde içlene içlene.Altını falan kapatmadan kaptım kucağıma,acil servis anne hemen gönlünü etti kuzucuğunun,eşantiyon mamaları falan eline alınca sustu tabi(doktorun bize hiç yaramayacak olan eşantiyon mamalarıda gitti tabi bu arada),kıyamam ben ağlamasına.

Boy uzaması aşağılarda biraz bu ay,zaten minicik bir kuzucuk o.

Boy:69 cm. Kilo:8.700 gr.Baş çevresi:46 cm.

İlk dişini ben görmem dedi,yemedi:))

Sanırım dişimiz biraz yamuk bu arada:))

5 yorum:

xxx dedi ki...

yürüteç kullanma, biz almadık. yürüme için tembelliğe alıştırıyor ve gelişimi engelliyor. ilk arabam aldık biz. ayakkabı mümkün olduğunca giydirme şimdi bence. mothercarede altı pırtıklı kirazlı patikler var.. onlardan giydiriyorum ben..çok kullanışlı tavsiye ederim. bloga resmini koycam yakında, pek sevdi bizim kız..ilk dişiniz hayırlı olsun, en kısa zamanda devamı gelsin.. çok öptüm kızını..sevgiler..

ELİF dedi ki...

pumpkinciğim zaten kullanamıyorum artık yürüteci doktorumuz izin vermiyoya:) ilk arabamı bende aldım seviyor çok onu özellikle önündeki çıngıraklı dönenceyi:) pırtıklı patiklerimiz çokta ben hadi dedim normal ayakkabı giysin kızım ama yanılmışım:(( dişimiz içinde çok teşekkür ederiz.

Sen Gelince dedi ki...

Ben de Nilsu'ya ortopedik olmayan, yumuşak olan, minik ayaklarına büyük gelmeyen, ama o ayaklar aynı zamanda tontiş olduğu için üst kısmı dar gelmeyen ve rengi artık pembe olmayan bir ayakkabı bulabilmek için çok uğraştım...

Yürütece ben de karşıydım çok ama hediye gelince bindirdik ara sıra... Tembelliğe alıştırma ne kadar doğru bilmiyorum... Ama Nilsu 11 ayını doldurmadan yürüdü:)Gelişim konusunda da ben çözemedim bu işi... Parmak ucunda yürüdüğü için yanlış kasların gelişmesine sebep oluyormuş... Ama ayarlanabiliyor ve biz yükseltmediğimiz için hiç parmak ucuna basmadı... Kimse yanlış anlamasın tavsiye filan ettiğimden ya da aksini savunduğumdan değil sadece durum değerlendirmesi yaptım:)

ELİF dedi ki...

özlemciğim,öyle ayakkabılarımız çok aslında da heves ettim işte ben bi arkadaşımın tavsiyesiyle ilk adım ayakkabısına, zaten çok yumuşak bir ayakkabı ama yine de parmak uçlarına basması lazım dedi doktorumuz.
Yürüteç konusuna gelince ben zaten çok acil işlerim olunca falan bindiriyodum hiç öle uzun saatler bırakmadım,dediğin gibi alçaktan bindiriyodum senin gibi.ve rüya henüz 10 aylık olmasına rağmen yavaş yavaş yürümeyede başladı.

elfeyp dedi ki...

Biz de görsek bi şu dişi..
Çilesi var, kendi yok henüz.
Yürüteci biz de aldık. Gün içinde 5-10 dk bindiriyorum. Zaten bizimkinin öyle bir hali var. Yürüteçte, mama sandalyesinde, oyun halısında 10 dk.dan fazla duramıyor :)