30 Nisan 2009 Perşembe

acıdım çok acıdım hemde..

Dün öğleden sonra işten çıktım, eve gidip ne yapacağımın planlarını yaparken kırmızı ışıkta durdum,kafamı sola doğru çevirdiğimde birden içim acıdı, fotoğraf çok net gözükmüyor çünkü tam foto çekecekken soluma bir araç yanaştı ve tüm görüntüyü kapattı ve bende hareket halinde çekmek zorunda kaldım bu fotoyu onun için net değil ama dikkatli bakılırsa görülüyor.
Camı açıp "ya abla o çocuk ölür bu kadar egsoz(bununda yazılışını hiç bilmem, açıpta imla kılavuzunada bakamam şimdi) dumanından" diye haykırmak geldi içimden ama kadın gelipte beni yolarmı acaba diye düşünürkende zaten soluma gelen araç tüm ilişkimi sona erdirdi bu görüntüyle.Ve ayrıca Eskişehir çevre yolunda yol çalışması olduğu içinde büyük bir toz bulutu var sürekli,berbat pis bir yere oturtmuş çocuğunu.
Ellerinde birşeyler var sanırım taş falan oynuyor,altına hiçbirşey giydirmemiş çıplak bacakları...
Ben eve gidip kızıma köpüklü banyosunu yaptırma planlarındayken bu çocuk kimbilir kaç haftadır yapmamıştır banyo diye düşündüm.
Ve daha neler düşündüm neler;
Kime kızacağıma karar veremedim;
annesine mi,
babasına mı,
devlete mi,
zengine mi...
bilemedim....


Bu çocuktan büyüdüğünde ne beklersiniz,
böyle büyütüldüğü için ilerde olacak durumundan o mu suçlu şimdi??
Serseri,katil,hırsız,kro,maganda vs.vs.
Peki kızmalı mı şu anki serseri,katil,hırsızlara..
Ben nefret ederdim hepsinden ama bu çocuğu görüncede aklım karıştı işte...

3 yorum:

Annekaz dedi ki...

gelecek annlerin elinde...

defneyleyasamak dedi ki...

ah elif, ben böyle kucaklayıp eve getirmek istiyorum bu cocukları her gördüğümde. içim acıyo, içim acıyo...

Sen Gelince dedi ki...

O kadar çok ki buralarda... Hele kimilerinin sırf başkalarının çıkarları için buna mecbur bırakıldığını düşününce çıldırıyorum...