20 Nisan 2009 Pazartesi

birgün bu kadar mı çabuk geçer..







Pazar sabah Rüyadan önce uyandım, arkadaşlarla bir gün önceden yapılan kahvaltı programına hazırlanmak için; giyindim,makyajımı yaptım,çantamızı hazırladım,hemde koşturmadan, hazırdım, oh be yetişti herşey.Hatta Rüyanın kahvaltı hazırlıklarını bile yaptım o uyanmadan.
Sonra zeytin gözlüm kalktı,üstünü giydii, kahvaltısını yaptııı, çıktık yollara.. 3-4 saat süren kahvaltı keyfinden sonra bi bakalım yerinde duruyor mu diye Karabayır bağlarındaki evimize gittik,baktık hava mis,attık kendimizi çimlere...
Çok çabuk geçti ama güzel geçti.
* O emzik hiçbir koşulda düşmez ağızdan...



6 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Ne güzeldir şimdi karabayır bağları... Bir dahaki sefere bizi de anmadan geçmeyin lütfen...

Hep söylemişimdir, ben emziği çok sevimli buluyorum ufaklıklarda. Bence çok sevimli görünüyor cimcime:)

Güneş dedi ki...

Bu aralar begümde mama maama deyip emziğini istiyor...gün güzel olunca anlamıyor insan nasıl geçtiğini:)

zeynep dedi ki...

elif, maile cuma günü cevap yazmıştım ama hala cevap bekliyorum ve hafta sonu buluşuruz diye ummuştum?

defneyleyasamak dedi ki...

elifcim, simdiden unutturmaya calıs o memeyi. en azından sadece uykuya dalmadan önce vermeye gayret göster yoksa bizim gibi 3 yasında halen memeyle gezen cocuk olur. defdefin ön disler simdiden fırlak :)

ELİF dedi ki...

zeynepcim bende sana çoktan mail attım ama...
Tuğba,zaten çoğunlukla geceleri veriyorum ben de şu sıralar dişten sanırım çok düştü memeye, gündüzleri çok az veriyorum,bir de defnenin memesi damaklı mıydı?

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

geçer canım, hem de düşündüğünden daha çabuk geçer zaman artık bu saatten sonra bize... canımızın taa içlerine doymak mümkün olmadığından zaman sanki koşturan varmış gibi kaçmaya devam eder bütün bir ömür boyunca... tek dileğim Allah herkesi canının içinden ayırmasın, aklından geçirdiği mutluluğu versin... Siz de benim canımın içisiniz ;)