30 Aralık 2010 Perşembe

Ümidin bitmesin...

Dün akşam onu okuldan almaya gittiğimde hava kararmıştı, yağmur yağıyordu, çok sevdiği şemsiyesini açtık, yukardan bakıldığında yürüyen bir şemsiye gibi görüntüsü:)

Arkamdan arabaya kadar yürürken, şöyle dedi;
Yağmurlu Bir Gün...



Araba koltuğuna oturtmak için ve boynundan öpücük almak için kucağıma aldım, bebek gibi yattı kollarıma, gözlerini kapattı ve yüzüne yağmur damlalarının düşmesini gülücükle birleştirdi.. Ahh dedim ah, tam fotoğraflık bir sahne.... Tıpkı her akşam yatağımızda uyumaya çalışırken ki sevgi dolu hallerimiz gibi...

**

Mutfağımın penceresinden dışarı baktığımda yağan lapa lapa kar ( ciddi anlamda lapaydı ama:)), salondaki görüntünün yanında sönük kaldı; fonda çalan bu şarkı, babasının kucağında resim yapan bir bücür...Karın nasıl yağdığını göstermek için, verandanın kapısına dizildiğimizde, o çoktaan ortalıkta tavşan gibi sıçrayarak, Yaşasınnn, kardam adam yapcaz, Yuppiiii, diye naralar atmaya başlamıştı bile....


Sabah kalktığımızda erimişti bütün kar ama küçük kalbin heyecanı bir daha ki karda aynı sevinçle coşacak eminim...

11 yorum:

evrim dedi ki...

elifcim Rüya bizim oralarda bir kreşe gidiyor galiba...sablona dönen sokaktaki yüksek binalarda oturuyoruz biz...bekleriz..ayarlayalım yeni yılda bir buluşma..

ELİF dedi ki...

Evrimciğim Bahara gidiyor Rüya, Sablonun sırasında:)) E ayarlayalım artık bence de...

elif-kayra dedi ki...

inşallah o istediğimiz Kar yağar biran önce,

Sibelbek dedi ki...

Ya Elif ben sizi çok seviyorum yahu!

MCZ dedi ki...

Niyeyse gözlerim doldu okurken..
Çok tatlısn Rüya:)

Çınar dedi ki...

Yine harika görünüyor miniş Maaşallah.

Mutlu yıllar. Yeni yılda herşey gönlünce olsun.

Sevgiler, sana ve Tatlı Rüya'ya

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

O Rüya ne güzel öyle !

Burcu.. dedi ki...

Kızz o boyundan büyük şemsiyeyle tam yer cücesi olmuşsun. Yerim seni de kırmızı şapkanı da :)

uğurlu gelecek dedi ki...

bayıldım şemsiyeli resimlere. çok yağsın tutsun karda biran önce kardan adam yapsın...iyi seneler

Aylin Siliğ dedi ki...

Elif, Rüya'nın şapkalı resmine bayıldım, çok sevimli çok tatlı maşallah, tü tü tüüüü.

Aylin Siliğ dedi ki...

Elif, Rüya'nın şapkalı resmine bayıldım, çok sevimli çok tatlı maşallah, tü tü tüüüü.