29 Aralık 2010 Çarşamba

Çok daha yazmak istedim ama sıkarım diye de korktum :))





Ne çok şey oluyor bilseniz...
Her gün yazmak ümidiyle başladığım günden, yarına erteleyerek çıkıyorum...
İç sevincimin yüksek olması lazım bloga yazı yazmam için...
Kötü şeyler yazdığım günler de bile iç sevincimin olması lazım bunu anladım...
**
Geçen ay dişlerine bakma ihtiyacı duydum Rüyamın..Tam 20 adet diş hepsi de normal boyutlarda...Hiç hissettirmeden çıkmış son dört, tıpkı diğerleri gibi üzmeden...

**

20 Aralık günü tam 2,5 yaşını doldurdu, içimden, ufak bir pasta üflesek mi diye geçti, çok çabuk geçmiş olmalı ki, unutmuşum bile:)) 2,5 yaşın kutlu olsun bebeğim..

Bebeğim demişken; asla kabul etmiyor, ben bebek değilim, ben büyük ablayım, diyor, Bense; evet büyük ablasın ama benim her zaman bebeğimsin diyorum, kabul etti bir keresinde ama ertesi gün yine reddetti:))

**

Geçen hafta gözleri biraz çapaklı, biraz sulu uyandı, akşamına doğru doktora gittik; Konjonktivit..Annem de demişti zaten...10 gün ve günde 4 kez damlatılacak olan damlamızın 6.günündeyiz, ilkinde ağlaması normal tabi, şimdi damlasını kendi açıyor, kucağıma tersten yatıp, her damlada sıçrıyor, gözde ufacık bir aralık bulabilene aşkolsun:))

Göz damlamızı almak için eczanede beklerken, içeri kısa süreli giren kasklı ve siyah giyimli ilaç kuryesi dışarı çıkınca, bacağıma sımsıkı sarılıp, "anne, robot geldi, gördün mü?" demesi eczanedeki herkesi çok güldürdü:)

Geciktirdiğimiz Hepatit A aşısını da aradan çıkardık...

**

Uyum konusunda tahtalara vurmalı, hep öyle oldu aslında, çok istediği bir şeyi bile güzelce anlatırsam kısa sürede ikna olabiliyor..Yalvarmaklı ve izin istemeyi de içinde barındıran "Olur mu? soruma hep "olur." diye cevap vermesi onu benden -yemin ederim ki- daha verici yapıyor...

**

Onunla ilgili sadece 2 sorunum var; birincisi; gereksiz ağlamaları, bazen bu yüzden çileden çıkabiliyorum...İkicisi; uyuma süremizin çok uzun olması, hadi buna alıştım artıkta, ağlamalar konusunda sürekli strateji geliştirmekten şişiyorum çoğu zaman.

**

Nihayet yılbaşı ağacımızı kurduk, arkadaşlarımız gelmese yine de olmayacaktı, en çok kızım sevindi, bunu ben taktım anne diyor her bir süs için, bunu da Tadir(Kadir) taktı....

Dün çağırdı beni yanına, "anne, sarıldım ağacımıza, fotoğrafımı çek" dedi. Cep telefonumla çektim, makinem evde değildi.

Kardam :) adamları marketten kendisi aldığı için onlar ona ait, sanki ağaç kimin için yapılıyosa, ağacın tümü senin bebişim :))

Ben de girdim nihayet yeni yıl havasına...
Dileklerim var, herkes gibi...
Olmasını istediklerim...
Evrene, sevdiğim herkes için mesaj gönderdim...
2011 aracı olur musun?

**

Geriye dönük yazılarıma baktığımda, en sevdiğim dönemlerini o dönem sandığımı anlıyorum, onu bilmem ama konuşmasının en tatlı olduğu dönem kesinlikle bu dönem...Hele -k- yerine -t- demesi en çok sevdiğim..

**

Sadece benim gözlemim değil, öğretmeni de aynı şeyi söylüyor; dikkatini uzun süre bir şeye verme konusunda çok iyi (benim tan zıttım), geçen gün okula onu almaya gittiğimde, boyamasını bitirmeden gittiğim için ağladı, sınıfta yanına oturdum, küçücük sandalyelerinde onu bekledim, hem ağladı hem boyadı:)) Bitirince çıktık :))

Bir resmin boyaması bitmeden asla bırakmıyor, dünya ile ilişkisini kesmeden hem de, laf ile iştirak ederek ama asla yarım bırakmayarak...

**

Bir bankacı ona kumbara getirmiş..
Anahtarı nerde bunun diye sordum,
Anahtar yok bankaya geleceksiniz deyince yutkundum,
hala götüremedim o kumbarayı eve,
ya içindekileri çıkar derse...
Önceden gıyaben tanıştırdım bakalım onu kumbarayla...
Uzun uzun anlatmalı;
Doldurunca biz değil, bankacı abla açacak diye...
Ya bankada o paralar benim diye tutturursa...
Onu da anlatırız herhalde:)))

Allah çeneme zeval vermesin :)))

8 yorum:

derya dedi ki...

bukadar bekledik tabiki uzun yazacaksın:)
ama araya serpiştirdiğin rüya fotoğraflar olmasa sıkılabilirdim galiba;)))

Krema Tadında dedi ki...

yılbaşı süsleride Rüya kızımız gibi çok şirinmiş , yeni yılda Rüya'ya güzel bir yıl diliyorum , eczanedeki ilaç dağıtıcısına robot demesine bende burda güldüm :)) canım benim çok şeker , mutlu yıllar dilerim sevgiler ....

haticesural dedi ki...

Allah çenene zeval vermesin tabi :)
"anne, robot geldi, gördün mü?'' ben de okurken gülümsedim.
Sıkılmadan okudum güzel yazıyorsun, arada gülümsüyor insan.
Son olarak mutlu yıllar Elifcim!
Sevgiler...

bahriye-krm dedi ki...

şükür kavuşturana mı demeli elif...tam akşam saati,fırsattan istifade bir nefeste okudum...uzun oldu dediğin ama benim bunu hiç farketmediğim yazını...özlemişim...yazılarını-rüya'yı...zamanım olsa her cümlene yorum yaparım ama şimdilik bu kadar olsun...resmi bitirmeden boyama kitabından kalkmayan bir bebek!!! bizde de var :))

Adsız dedi ki...

elifcim arayı bu kadar açma, özlüyoruz biz sizi..
itiraf edeyim rüya'yı daha çok:)
bazen yazı yoksa bile rüya'nın resimlerine bakıp gülümsemek için bile burayı açıyorum. Yine bir kez daha MAŞALLAAAAAHHHH!
Yeni yılda da her şey gönlünüzce olsun:) Sağlıkla...

Işıl dedi ki...

NISANINDA SENANINDA VAR KUMBARASI NİSA 3 YILI TAMAMLIYOR BU OCAKTA 3000 TL OLMUS

Deniz dedi ki...

deli kız, daha da çok yazsan keşke.... Bütün dileklerin gerçek olsun

Sibelbek dedi ki...

ben sıkılmam, sen hep anlat rüyayı ben masal dinliyormuş gibi dinlerim. yeni yıl kutlu mutlu olsun arkadaşım, tüm dileklerin(iz) gerçek olsun...