3 Aralık 2010 Cuma

Morali bozukmuş?!?

Gezmeyi, ev haricinde bir yerlerde kalmayı, okul çıkışı markete gitmeyi çok seviyor...
Dün akşam babaannesinde kaldı, sabah almaya gittiğimde karşısında beni görünce ağlamak üzereydi, "ben burda kalcaaaam" diye ağzını bükerken...
Sevinsem miii?, üzülsem miii? bilemiyorum böyle yaptığı zamanlarda...
Dur ben sevinmeyi seçeyim :))
***
Okulda ufak çaplı bir öğretmen krizi yaşandı bu hafta.
En son bizim bıcırıklara okulun sahibi Bahar hanım kendisi bakmaya karar verdi 1 ay kadar, dün almaya gittiğimde hali perişandı kadıncağızın, "çok memnunum, hep hayalim buydu" dedi ama sadece 1 gün bakmıştı henüz :) Neyse ki 4 kişiler sınıfta şimdilik...
***
Sabah arabadayız;
" Konuşmam azaldı benim anne, çünkü moralim bozuk" dedi..
Ben de içimden "hönk" dedim :))

12 yorum:

gözde dedi ki...

Elifçim uzun zamandır maalwsef bakamıyordum bloglara. Çok özlemişim sizleri. Rüya kocaman çok güzel bir kız olmuş. Maşallah ona. Bundan sonra sizi yine sıkı takipteym:)

bahriye-krm dedi ki...

kıyamam ona, morali mi bozukmuş ?
kim bilir kendi dünyalarında neler yaşıyorlar :))

haticesural dedi ki...

Hahaha, ooo annesi şaşırma bakalım, hızla büyüyorlar ve yeni şeyler öğreniyorlar. Senin kızın sana '' Anne sen kötüsün'' dedi mi? :)

Deniz dedi ki...

neeeeee:)))))))))

Sibelbek dedi ki...

konuşması mı azalmış!? Allah'ımmmmmmm!!! :)

Mlke_Btkn dedi ki...

ahanda bi şok daha :)))

yavv ben her kelimesine şaşırıyorum, ve sürekli söylesin istiyorum delimiyim neyim :)))

turkuaz kıyılar dedi ki...

Elifcim valla bende hönk dedim:) çünkü morali bozukmuş,Allahım yesinler seni akıllı bıdık:)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

O moralini yerim senin :) ismi deçok güzel prensesinizin...

Işıl dedi ki...

bızımkıde sınırım bozuk dıyodu gecen bu kızlara ne oluyosaa,bız moral bozulmasını ancak ergenlıkte ogrendık

Deli Anne dedi ki...

konnuşması azalmışsa gitmeyiniz üstüne efenim.. üstelik o çok ciddi biz gülümserken:)

ELİF dedi ki...

Gözdeciğim bir daha bu kadar ara verme lütfen :)

Bahriyeciğim çok komikler ama ya :)

Haticeciğim seninki dedi mi yoksa, ay çok fena bunlar:)

Denizim, aynen öyle işte:))

Sibelim, azalmasıda toplasan 1 dakika, susmak bilmez:)

Melikeciğim, sen normal misin sanıyodun yoksa kendini :)

Turkuazım, nerden öğreniyolar ki?:)

Kiraz çekirdeği çok teşekkürler..

Işılcığım, çok komiksin :))

Deli anne, gitmedim üzerine hatta özür diledim:))

uğurlu gelecek dedi ki...

ahaah küçük hanım yesinler moralini..