10 Aralık 2010 Cuma

Bizden...

Geçen gün kontrol için ve hafif burun akıntısından dolayı doktorumuza gittik;
Notlar;
-Soğuk algınlığı var, antibiyotiklik birşey yok,
-Boy ve kilo her zaman ki gibi Türkiye standartlarının altında,
-Yaşına göre konuşmasını oldukça iyi buldu doktorumuz; erken ve düzgün konuşan bazı çocuklarda kekeleme sorunu ortaya çıkabilirmiş, sebebi ise; düşünce hızının, dilinden daha hızlı olmasıymış, eğer böyle bir durum olursa hiç üzerine gidilmemesi ve yokmuş gibi davranılması gerekirmiş,
-Tuvalet konusunu sordu, durumu anlattım, 3-3,5 yaşına kadar yolu var, hiç üstüne gitme dedi,
-İyileşmesi beklenecek ve Hepatit A aşısı yapılacak,


2 gün önce bu yazıyı okudum,
Benim gibi 2.çocuğu yapmayacak olanlar ve çocuğuna karşı onu kardeşsiz bırakmanın vicdan azabını dindirme ihtiyacı duyacaklar için olsun...

Haftasonunuz, havanın soğuğuna rağmen sıcacık ve dostane geçsin...

16 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Size de geçmiş olsun Elifim, böyle büyüyecekler anlaşılan :(
yazı içimi rahatlattı :)

aysencifci dedi ki...

Geçmiş olsun kuzuma:(((
Değil ama öyle tek çocuk Elif'cim! İLLE DE KARDEŞ! Yaşın genç, sağlığın müsait, ne olur dene! Yazlıkta kuzeni ile ne kadar eğlendiklerini, herşeyi ne güzel birlikte yaptıklarını gördükçe çok hayıflanmıştım. Halen de sağlığım elverse gene 2.çocuk isterim. Kimse tek başına kalmamalı bu dünyada.. Ne olur düşün bunu olur mu?

elif ada dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Bu arada verdiğin linkteki yazıyı okudum ve moralim düzeldi. Sağol Elif

Deli Anne dedi ki...

Annesi, sen şu "kızınca gözlerinin karası daha bir kararıyor", demiş ve bir de buna uygun resim koymuştun ya, ne zaman Rüya'yı görsem o foto ve o yazı geliyor gözümün önüne.. çok güzel ama çok da ciddi bir kız maşallah

nehirineylemleri dedi ki...

Amanın böyle yazılar çoğalsa iyi olacak!

uğurlu gelecek dedi ki...

sağlıklı olsunda zayıf olsun.. geçmiş olsun. kar başlamış hayırlı olsun..:)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Çok geçmiş olsun, Türkiye standartlarının üzerinde bir sevimlilik var ama annesi :) Ben de tek çocuğum var ama ille de kardeş diyenlerdenim, ablam ve abimsiz bir hayat düşünemiyorum da...

BALLI LOKMAM dedi ki...

çok geçmiş olsun
yazıyı okudum içime su serpildi teşekkürler

Yelish dedi ki...

Gecmis olsun
Yaziyi simdi okuyacagim ,okumasi gerekenlerdenim
Fotograf inanilmaz guzel !

Bu arada bir dergide okudum ,Amerikada yapilan arastirmalarin sonucu bal'in butun sogukalginligi ilaclarindan daha etkili oldugu anlasilmis.Bizim doktorumuz da bal onerip yolluyor zaten ve bal mucizesine inaniyorum ! :)

Işıl dedi ki...

masallah masallah

çakıltaş dedi ki...

merhaba, önce belirteyim bayıldım rüyaya, maşallah diyeyim...
bende tek çocuğum ve diyebilirim ki yazılanlar gibi artısı da var eksisi de var!çokkk uzun mevzu aslında

ama eksiler ağır bastığı için ben bilmem nezaman bi kardeş yaparım diyorum defneye. ama belki:))

gözde dedi ki...

Geçmiş olsun Rüyacığıma..

evrim dedi ki...

ay işte bizde o kekeleme başladı acayip panikledim konuşma terapistiyle görüşeceğim ama kısmen rahatladım...

ELİF dedi ki...

Sibelim, rahatlayalım biraz diye koydum:))

Ayşenim, ben 2.çocuğu çok istiyorum, eşim istemiyor:((

Umurcuğum, rica ederim.

Deli annem, teşekkür ederim:))

Nehirineylemleri, buldukça yayınlayayım ben :)

Uğurlu gelecek, bir geldi pir geldi kar:(

Kiraz çekirdeği :)) Ben de ablamsız bi dünya düşünemiyorum...

Ballı lokmam, sizler için varım:))

Yelizciğim, benim kızın içi dışı bal oldu valla, zencefillisnden karabiberlisine :))

Işıl:) çok sağol.

Çakıltaş, çok güzel insanın kardeşi olması bence..

Gözdeciğim, çok sağol tatlım..

Evrimciğim, görüş bana da bilgi ver lütfen...

Zeynep'in Defne'si dedi ki...

Burun akıntısı dışında, bütün denilenler bizimkiyle aynı :)

Deniz dedi ki...

Böyle gözleri dalıyor ya koca adam gibi...
Diyor insan ne düşünür bunlar:)

ikinci çocuk konusunda aynı yolda olan biri olarak yazıyı okudum şekerim, tek çocuk daha mutlu olur/olmaz bilmiyorum ama bizde böyle, iyi olur inşallah diyelim :)))