13 Aralık 2010 Pazartesi

Macera...

Hangi akla hizmet gittik, hepimizin deliliğinden herhalde;
1 saat süren Afyon Gazlıgöl yolu, hem giderken hem de gelirken tam 3,5 saat sürdü, kelle koltukta gittik, kelle koltukta geldik ama hiç mi hiç tahmin etmedik havanın bu kadar kötü olacağını, yolların bu kadar kapanacağını, yoksa hangimiz cesaret edebilirdik..
Burdayız şükür...
 Kardam adam yapalım diye tutturmaz mı? akan burnuna bakmadan, öksürüğüne aldırmadan, tutamadık 3 bücürüğü içerde, 10 dakikalığına karın tadına vardılar...


 "Ben kartopu yapamıyorum" diye babasına söylenirken...
 Rüya daha da hasta, dün gece ateşlendi, bugün okula gitmedi...
 Dışarda lapa lapa kar yağarken, içerde termal keyfi...
Kaplıca ve hastalık yorgunluğu....

18 yorum:

evrim dedi ki...

çok geçmiş olsun canım..ben burun akıntısını kesemedim ve antibiyotiğe başladım..bizde haftasonu aynı yoldan geldik..şükür gelebildik yani..çok çok geçmiş olsun...

Sibelbek dedi ki...

geçmiş olsun güzel kızıma... hasta da olsa, ortamdan keyif almasını bilmiş işte :) çabucak atlatsın inşallah hastalığı :)

Burcu.. dedi ki...

Üşümüş kırmızı burnunu yerim onun :)

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun, son fotoda nasıl da masum ve tatlı :)

Birben dedi ki...

kıyamam ben onun al yanaklarına...eğlenmiş ama bücür:)
şimdi iyi mi?

elif-kayra dedi ki...

geçmiş olsun,resimlere bakınca, okadar aksiyona değimiş gibi sanki.

füsfüs dedi ki...

elif ne zaman oldu bu, daha bugün blogdaydım eski halindeydi. yeni görüntüye bayıldım, diğerine pek alışamamıştım yalan değil. blog süper, fotoğraflar cidden şahane, lütfen devam. ve rüyacığıma tekrar geçmiş olsun

Limon çiçekleri dedi ki...

Geçmişler olsun pembiş yanaklılara..Biraz değişiklik olmuş.İyide olmuş bence..

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Oh ne guzel dısarda buz gıbı hava ıcerde sıcacık sular. Afyon'u cok duydum ama gıtmedım Yalova termale gıttım guzeldı.

elfeyp dedi ki...

Bizim de bir Afyon termal maceramız var, bademcik hatırasıdır.. Al al yanaklardan belli zaten hastalık :) ama keyfi yerinde ne güzel..
Bu haline bayıldım blogunun!! Süper olmuş..

Burcu dedi ki...

Çok geçmiş olsun Elif, bu kışı da hastalıklarla geçiricez sanırım hep beraber... :(( Havaların ve yolların bu duurmuna rağmen, sorma aynı deli cesaretini biz de gösterdik 2sefer.. hadi birincide akıllanmadık, 2.de neyimize güvenip karda arabayla çıktıysak... İnsanın basireti bağlanıyor işte bazen..

bahriye-krm dedi ki...

sayfa değişmiş...çok güzel olmuş...anne kız resminiz harika...
bizde istanbul'da kar yağmasını bekliyoruz...kardan adam yapmak için can atıyoruz...kışın tadı karda oynamakla çıkar...rüya da bunun farkında sanırım...şimdi nasıl inşallah daha iyidir...çok geçmiş olsun...karların içinde çok tatlı...

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun Rüya cimcimesi.Kar fotoların ne kadar tatlı çıkmış.Tam tadını çıkartmışsınız

aysencifci dedi ki...

Oyyy kıyamam o güzel kuzuya! Geçmiş olsun Elif'cim ama çok eğlenmiş karda belli. Çabucak iyileşsin o böcük gözlüm. Öpüyoruz sizi.

Sen Gelince dedi ki...

Oy kıyamam ben o uyuyan prensese:))) Yeni tasarım çok güzel olmuş bu arada:)

Deli Anne dedi ki...

Bir kaç hafta önce eskişehir-afyon yolundan geçtik bilmeyerek amanın pek zor bir yoldu, karda kışta düşünemiyorum.. Şüklür kazasız belasız dönmüşsünüz..

sinem dedi ki...

Çoook geçmiş olsun Elif çabucak iyileşirsiniz inşallah.Biz de bal mucizesine inananlardanız. Kestane ya da kekik balı ayrıca dut pekmezi bulabilirsen harikalar yaratacaklar; bulamazsan ben bolca buldum seve seve paylaşırım.Tel yada mail yeterli ,çok çok geçmiş olsun.Kaçamaklar iyidir off road heyecanı yaşatır.Öpüyorum bolca ...

Unknown dedi ki...

çok tatlı görünüyor, iyki izin vermişsiniz, sevgiler...