6 Aralık 2010 Pazartesi

Geçen seneki yılbaşı heyecanı bu sene yakalamadı beni, hatta akşam," kuralım mı yılbaşı ağacımızı artık?" diye sordum, "daha erken değil mi sence?" diye bir cevap geldi, ailecek gelmedi yılbaşı heyecanı bize anladım ki...
İkeadan, garajda ıvır kıvır koymak için aldığım şifonyeri dün akşam fasılalı olsa da yaklaşık 3 saatte kurmayı başardık- tabi ki benim mühendis zekamla, onun ameliye ruhuyla :)-

Bu akşam da yılbaşı ağacını kurarız biz bu gazla...

Kısa süreli ama çok fazla gezili bir haftasonundan çıktık..Burun akıntısının bir adım ötesine geçtik, mızmızlık eklendi...Uzun zamandır doktor kontrollerini de aksatmıştık, yarın akşam doktor yolu gözüktü bize..

Bembeyaz halımın üzerine yarım bardak mandalina suyunu döktükten sonra sitemlerim karşısında " Aşkolsun anne" diyecek kadar da vurdumduymaz bir çocuk :)) Kızılır mı? kızsam da gülünce bi anlamı kalır mı?...

Uykusuzluktan bayılsa bile asla hemen uykuya dalamayan kuzucuk aynı işkenceyi okulda da sürdürüyor, öğretmeni de uyuyakalmak üzere olmaktan son anda kurtarıyormuş kendini :))

Herşeyi kendisi yapmak istemesinden dolayı aç kalıyor çoğu zaman, dün kesinlikle 1 kaşık yemeği sokamadım ağzına...Pijamalarını giyip, şurubumuzu içip,yatağımıza gittiğimizde, "acıktım"  dediğinde benim halim ne kadar iyi olabilir? Nasıl tıpış tıpış açtın ama ağzını.....

7 yorum:

Burcu dedi ki...

Mandalina suyu mu?? "Amaaannn koyver gitsin..." :) (Romantik Komedi'den.. Aşkolsun anne diyor demek Rüya, sen de kırma o minik kalbini Elifcim, giden halı olsun :) Yerim onu yerim..

Burcu.. dedi ki...

Benim ne çok okumadığım postun varmış.. Benim izleme listemde niye çıkmamıştı bunların hiçbiri.
Ben de niye yazmıyor diyordum.

Ohh sabah sabah içim dışım Rüya oldu, ne güzel :))

Sibelbek dedi ki...

ahahahaaaa! aynı bizi anlatmışsın :))))

gözde dedi ki...

Elifçim, bu deli gibi uykusu olmasına rağmen uykuya dalamama ve ağızda yemek tutma sorunlarına hangimiz çare bulursak birbirimize ışık hızıyla haber verelim ne olur..

evrim dedi ki...

ya ben de kuramıyorum bu sene ağacımızı..hiç içimden gelmiyor..baksana sizde de aynıymış durumlar..bizimkide meyve suyunu yerlere döküp anne bak caillou ne yaptı dedi..!!!!:(((

bahriye-krm dedi ki...

ekif,ah o öğretmenin yerinde kendimi gördüm...kerem tüm gün uyumasada akşam olunca benim uykum var demez...binbir zorlukla yatağına yatıyoruz...ama ben ondan önce sızıp kalıyorum :(
uyku alışkanlıkları ne zaman düzene girecek bu çocukların...bizim de bir şey döküldüğünde vazgeçilmez cümlemiz ''önemli değil anne,kutuyacak ''....

Deniz dedi ki...

ya ne sinir oluyo di mi, aç bilaç şuurup vermek zorunda kalmak...

Geçmiş olsun şekerime