9 Aralık 2010 Perşembe

Günebakan...

Sabahları tam bana isabet eden güneş ışıkları bedenim kadar ruhumu da ısıtıyor aslında....
Her sabah masama gelen şekersiz,sütsüz nescafemi arkama yaslanıp, yüzümü güneşe verip içmenin keyfi tüm günüme yansıyor...
Halbuki kış güneşi bu; dışarda hiçbir işe yaramayan, pencerenin ardında olunca sıcacık yapan...
Ama her sabah içimi buran ve 2,5 senedir geçmeyen; "yine onu bensiz bıraktım" düşüncesini bile geçiremiyor bu güneş...

Sabah okula gitmek için üstünü giydirirken -ki bu yaklaşık 15 dakikamızı alıyor-, "sen benim balığımsın" dedim, " anne hayır, ben balık değilim, çünkü kuyruğum yok" dedi. Giyinene kadar olmadık her türlü canlıyı denedik, kaplumbağada karar kıldık :) Benim kaplumbağammış :)) Benim kızım üstünde bir ev taşıyor demek ki....

Dıgıglama anne, desin diye çocuğu gülme krizine sokmak üzereyim:))  

Pazar günü birkaç tane çizgi film Dvd' si aldık, bizim zamanımızın çizgi filmlerini gelişigüzel atmışlar bir sepete, fiyatı da 1 TL:)

6 yorum:

Işıl dedi ki...

FINCANINA BAYILDIMMMM

elfeyp dedi ki...

Şekersiz, sütsüz nescafeden olabilir bu hüzün. Ben içsem 3 gün kendime gelemem vallaa!!

Sibelbek dedi ki...

sabahları çıkarken yine bıraktım düşüncesinden ben de kurtulamadım hala. hele ki hastaysa da bırakmak zorundaysam bunun vicdan azabından ben de hasta oluyorum :(((

bahriye-krm dedi ki...

duygularını yalın, o kadar güzel dile getiriyorsunki..rüya tüm bu yazılanları okumaya ve anlamaya başladığında geçen günleri farklı bir şekilde telafi edeceğinize eminim...
...senin evde olmak istemenin tersine, işe geri dönmek için can atıyor olmam neden suçluluk duygusu uyandırdı bende ?...

balböcükleri dedi ki...

1 tl hııı.nerde:)ya biz elmoya taktık cd seriyi aldık 35 lira.callıuo alıyoruz oda 10-20 lira arası sen uygun almışsın

ELİF dedi ki...

Işılcığım, teşekkür ederim.

Elifciğim, şekerli midemi bulandırır benim:)

Sibelim, biz kendimizi hasta etmek için sebep arıyoruz ya bence, neyse:))

Bahriyeciğim, öncelikle beğenmene çok sevindim. Sen bana bakma çalışmak gibisi yok, ne yardan ne serden olayı :))

Serpil, 1 tl olanlar çok eski çizgi filmler, media markt'ta..