7 Aralık 2010 Salı

Kitaplık yaptırıcam tabi...Umarım....

En çok sevdiği şey; kitap okumak...
Herşeyden vazgeçebilir, Baby Tv' den, resim yapmaktan, markete gitmekten, babaannesine gitmekten....
Eğer okul çıkışı bir yerlere gitmediysek, evdeysek, günlerimiz çok rutin...
El, yüz yıkayıp, kıyafetlerimizi değiştirip birşeyler atıştırdıktan sonra biraz Baby Tv ( en nefret ettiğim kısmı ama öğrendi bi kere), baby Tv' yi kısa tutmak için kitap okumak en güzel formülüm...

 Kitap okuma hallerimiz bile rutin; kitap seçilir, benim yatağımın üzerine oturulur, sırtlarımız için yastıklar örtünün altından çıkarılır, önce anne okur, o bir sürü soru sorar, - en çokta; burayı mı okuyosun?-:), sonra Rüya kitabı alır ve o bana okur, bittikten sonra kalkılır ve yeni bir kitap seçilir...

Babası gelince de onunla devam eder okumalar, oturma odasında....
Ama benim bildiğim, uyku saati geldiğinde anne çocuğunun başında masal okur ve çocuk biraz sonra uykuya dalar ve mışıl mışıl uyur....
Yemin ederim 15 tane masal okusam da bu kız uyumaz...
Sıra bende diye tutturur anca....


9 yorum:

Sümeyye dedi ki...

maşallah ona inşallah benim kızımda sever kitapları...

Işıl dedi ki...

HEP BOYLE KALIR...

Güneş Akay dedi ki...

Ben de çok istiyorum kitaplık ama yerimiz yok...ve begüm ben kitap okurken uyuyakalıyor :=)

füsfüs dedi ki...

dün biz de bu kitabı okuduk. kendi incelediği fotoğraf ne kadar tatlı:))

Çınar dedi ki...

:)))

Öptüm ikinizi de

Deniz dedi ki...

Aynen :) Kitap kurdu oldu bizimki de.


Rüyacığımın fotoğrafları, ilgiyle kitabına bakışı yine şekerlik :)

Sibelbek dedi ki...

Canım kızımmmm, Tibet'e de bulaştırsınnnn kitap sevdasını :)

elif ada dedi ki...

Bizde de durum aynı. Oyuncak yerine kitap istiyoruz herkesten. Bi de anne, çoktandır okumamıştık diye bulup getiriyor kitapları... Fotoğrafglar harika

Ömer Tuna dedi ki...

Ahh bu kitapları okumakla iş bitmiyor ki anne bi tane daha bi tane :)