9 Aralık 2009 Çarşamba

Yine dipteyim...


Annem geldiğinden beri, sabah evden çıkarken daha huzurla çekiyorum kapıyı...İnsan bir kendinde sanıyor derdi, sıkıntıyı..Eğer çocuğunu hiç tanımadığın birine emanet ediyorsan bu dert hiç bitmez kalıbımı basarım, sadece çok iyi birine rastlamadıysan. Alelacele kurulmuş ilişkilerde hep bir eksik ararsın...Aramana bile gerek kalmaz çoğunlukla... Ben eve geldiğimde bitmiyor annemle ilişkisi, onun da elini tutuyor..Hergün birlikte olduğu insanın elini tutmuyor....Ayakkabısını giydirmiyor...

17 yorum:

NALAN dedi ki...

Canım ya,
Güvenmek inanmak zorunda kalıyor insan ne yapsın içinde yaşasanda fırtınaları...Allah kötü insanlarla karşılaştırmasın...
Üzme kendini biliyorum bunu yapmak çok zor sölerken ben bile nasıl yani diyorum ama güvenmek zorundayız ne yazık ki mecbur olduğumuz konularda insanlara...

meltem dedi ki...

ah ah canım benim yaaa o kadar iyi anlıyorum ki seni
üzülme ne olur, sen çalışan bi annesin umarım çok hayırlı ve başarılı evlar olacak ilerde ve seninle gurur duycak
ama senin için nasıl rahatlatıcan onu bilmiyorum
kııııııısss valla imkan olsa ben bakardım rüyaya:(

Mlke_Btkn dedi ki...

Annen size uzak mı canım, yani başka şehirdemi? ben o kısmı kaçırdım sanırım :( hani annen bakardı açısından diyorum ama demek ki uzak, tamam geç bu kısmı unut ;)

Canımm diplere inme bak hafta da bir tutuyor senin de benim gibi :)şaka bir tarafa zor tabii ki ama onun geleceği için çalıştığını düşününce keşke ben de çalışsam diye düşünüyorum bazen, inan buna..

Hiç üzme kendini lütfenn, tut bakimm elimden tut tut çıkartıcam seni dipten :):)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

çalışan bir anne ve babanın çocuğu olarak çok iyi anlıyorum....

Sen Gelince dedi ki...

Ne demeliyim bilemedim şimdi... Ama anlıyorum seni Elif... Hem de çok...

ELİF dedi ki...

Nalancığım, çok haklısın, öyle yapıyorum da napim işte, kalbim evde kalıyor.

Meltemim umarım öyle olur ya da suçlar beni neden bıraktın bakıcılara diye.sağol canım benim.

Melikem, Geliboluda yaşıyorlar bizimkiler.gerçekten ha ben mütemadiyen batıp çıkıyorum:))

Elçin, ben de öyleydim...

özlemciğim, çok zor çok.

Seren dedi ki...

Elif'cim benim de annem var şimdililik evde Japon neredeyse 11 aylık oldu,1 yaşından sonra gidecek,kara tasalardayım,offf ne zor...Hepimizin karşısına harika insanlar çıkar umarım

aysencifci dedi ki...

Elif'cim, ben çok iyisini buldum sansam da bizde de problemler oluyor hiç merak etme. Doğduğundan beri aynı insan bakıyor ama ben evdeysem İdil herşeyini bana yaptırıyor. Aynı dediğin gibi ayakkabısını "annem giydirsin", tuvaletini "annem yaptırsın", yemeğini "annem yedirsin" şeklinde.
Bazen çok sevdikleri için zararda verebiliyorlar. Grip olduğu halde koyun koyuna yatmalar, öpmeler vs. Yani maalesef çalışınca buna katlanmak zorunda kalıyoruz. Annesi yanında olup benim gibi yaşlı olup bakamayacaklarda var. Kendini ne olur kötü hissetme, biraz zaman ver, her gecenin bir sabahı var, bunlarda geçecek... Yuvaya vermek için çok küçük, biraz büyüse yuvaya verirsin, en azından kafan rahat olur..
Keşke seni rahatlatıp "ohh" dedirtecek birşeyler söyleyebilsem ..
Sadece öpüyorum. SABIR

elfeyp dedi ki...

Ben sağlık nedenleriyle hamileyken işi bıraktığımda doktorum, 'Değerini bilir umarım ileride..' demişti. Umarım senin kızın da bu zorluğun değerini bilir..
Yakın olsak, gel benimkilerle oynasın büyüsün derdim inan...

ELİF dedi ki...

Seren, gönderme anneni dursun, bağla eve bişiler yap:)

Ayşenim çok şey dedin zaten sağol, öpüyorum seni.

Elifim sen ne şahane bir annesin, hiç şikayet ettiğini duymadım, üstüne bir de yakın olsak diyorsun, canımsın ya...

Ömer Tuna dedi ki...

Hepimizin gözü arkada kalıyor. Eve gelince bana '' ditt'' diyor ve teyzesine sarılıyor gitmsin diye ne yapayım ben şimdi. Şükür yine iyi bir insana denk geldik.

Deniz dedi ki...

Şöyle düşünmek istiyorum, aynı şeyi ben de yaşadığım için;
çocuk annesini, anneannesini diğerlerinden ayırt ediyor galiba...
Yani bunlar aileden...
bu yüzden mi? bu yüzdendir bu yüzden.........

Tarkanın Annesi dedi ki...

ya aslında şu var Elif ne yaparsan yap annende baksa veya kayınvaliden kızkardeşin en yakının ne olursa olsun insanın illaki aklı ve kalbi evde oluyor bunu yok sayamıyor yok sayda demiyorum.Ama hani, bu çok yakınında olsa değişmiyor bu bir gerçek aklın hep kalıyor ben babası bile olsa acaba içinde kalabiliyorum çoğu zaman bu çok normal yani. Sonuçta çocuklarımıza haksızlık ettiğimizi ben düşünüyorum ve onlara çok hak veriyorum. Ama madolyonun birde öteki yüzü varki evinizin ve çocuğunuzun geleceği için onların hiçbir konuda madur olmaması için bu fedakarlıkları yapıyoruz buda onlar için gene. Belki Rüya şimdi küçük bunu anlayamıyacak yaşta ama bir kaç sene sonra umarım daha iyiy idrak eder ve umarım bizimkide aynı şekilde idrak eder.Napalım canım benim hastalık olmasında bazen bunları yaşayacağız keşke ülkemizin şartları gerçekten iyi olsada bizde bu zorunlulukları yaşamasak.

evrim dedi ki...

dün eve gittiğimde annem gelmişti istanbuldan o kadar mutlu oldum ki, Duru hanımın mutluluğu tabii ki beneden 10 kat fazlaydı..bana bakmadı bile..şu an için memnun olduğum bakıcının 13 aylık sıpa giderken sokak kapısını yüzüne kapatıvermiş..anneannesi yemeğini yedircekmiş, anneannesi uyutacakmış..ne kadar bakıcım iyi desemde tahlil edemedim bir türlü kadını..sanki numaracı bana rol yapıyor gibi geliyor..herşeyi çok iyi süper yapıyormuş gibi davranıyor..hani bir günde şunu yemedi ağladı falan hiç demiyor..herşey mükemmel nasılsa??ama çalışmaya mecburum ve de güvenmeye..

ELİF dedi ki...

Esracığım, gerçekten çok şanslısın öyle birini bulduğun için, istememesinden bin kat iyi emin ol.

Denizim ya, ben de öyle düşünmek istiyorum.

Sibelciğim, haklısın ama güven işi girince işin içine herşey zorlaşıyor.

Evrim, aynı aynı, o kadar bizi anlattın ki şimdi.

füsfüs dedi ki...

elifcim olumsuz düşünme bence, bu sıpalardaki anneanne düşkünlüğü manyaklık seviyesinde, şimdi bize gelsen dersin ki bu füs kesin bu çocuğu dayaktan öldürüyor hergün, bana arabasını bile ittirtmedi dün defne, anneanne itecekmiş, yemeğini o yedirecek, altını o alacak, oyunu onla oynayacak ben üvey anne, ben dibin de dibindeyim anlayacağın, çok bozuğum

FATMA dedi ki...

bende calısan bır anneyım sızı cok ıyı anlıyorum kım bakarsa baksın aklımız sureklı evde kalıyor yemek yedımı uyudumu su
reklı tedırgınlık ıcındeyız yavrularımız allaha ve bakan kımselere emanat