23 Aralık 2009 Çarşamba

Kurtlu...

Dün ben Keşkül yaparken o da yanımda tezgaha oturdu, uslu uslu durur mu hemen kendine bi aktivite düzenledi; şekerlikteki şekerleri bazen tek tek bazen de avuçlayarak meyveliğe doldurdu, Bir insan evladı hiç mi 2 dakika oturmaz, nerde muzurluk var bulur mu? Bulur, söz konusu kişi Rüya olunca bal gibi bulur...


Aaaa n'olmuş buralar ? dediğimde o da şaşırıp kalmaz mı bir de:))) Aaaaymış.
Tüm evi talan etse de bi şeytan tüyü var bebeğimde, kızmak hiç mümkün olmuyor,
İnsanın tüm mutfak eşyaları yerlere indirilirken içini bi mutluluk kaplar mı?
İnanılmaz ama ben mutlu oluyorum o dağıtırken...
O mutlu olduğundan mıdır acaba?
Yoksa ben deli miyim?:)))
Hıh bu da doğuştan fanatik, Es es' li, birkaç yıl sonra anası ve babasıyla Es es maçlarına gitmezse ne olayım?
Hoşgeldin Toprak Aras...
Şimdi miniciksin ama hiç aldanmıyorum bu uslu duruşuna:)))

26 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Minik Es-es'liye bak sen hele :) ne küçüklerdi dimmi??

Bizim oğlanda ahçı filan olcak sanırım çok seviyor tası-tabağı :)

kurtlu anacım kurtlular haklısın ne kurdu acaba!!

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Rüya harika ya. hem senin anlatımını okuyorum hemde resimlere bakarken gülümsüyorum. Yaramaz maramaz ALLAH herkesi çocuk sahibi yapsın. Sevgiler...

Sibelbek dedi ki...

Seninkinin erkek versiyonu ben de mevcut Elifcim o yüzden seni çooookkkk iyi anlıyorum :P ama çok şeker bir bücür senin bu kızın! inşallah bir gün oralara yolumuz düşer de mıncıklarız orasından burasından :P

füsfüs dedi ki...

nerelere girmiş o öyle:))
ama o leğenin içindeki pozu çok tatlı, çok sevdim. Mutfağını da çok sevdim, 3 kuruş fazla olsun kırmızı olsun değil mi?

esra dedi ki...

elif, kızlar yaramazlık yaptıkça mutlu oluyoruz, onlar mutlu çünkü.. bir de çalışıyoruz ya.. onunda etkisi var.. bizimki yerleri duvarları boyadı hep, çıtım çıkmadı..

ELİF dedi ki...

Melikeciğim, Bebeği elime aldığımda Rüya kıskandı biliyor musun?laf aramızda hoşuma da gitmedi değil.

Arzucuğum amin, çocuğunun olmaması duygusu çok berbattır çok, isteyen herkesin olsun .

Sibelciğim, senin kıvırcığı zaten benim de çok mıncıklayasım var, ah keşke gelseniz..

Füsunum, girmediği delik yok ki...
Evimi yaptırırken mutfağını kırmızı yaptıracağım dediğimde herkes deli mi ne gibi bakmıştı bana, ama olunca bayıldılar..Çok severim kırmızıyı...

ELİF dedi ki...

Esracığım önceden ne kızardım, duvarları boyalı ailelere, işin içine girince öyle değilmiş meğer, Anne olunca anladım:))))

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

erkek kardeşim rüya kadarken 5 kiloluk yağ tenekesini mutfağın ortasına devirmiş.bakıcı kadın tabi şok :) kadın bir yandan ağlıyor bir yandan yağın içinde oturmuş ve sevinçten ellerini çırparken etrafa saçılan yağlara sevinen kardeşimi ayakları kayarak almaya çalışmış :)

Hülya dedi ki...

Elifcim aynı ayşenaz da kurtlu bir dakka oturmaz oturtmaz da...dün kendi dolabına girmiş birde kapısını kapatmış ara ara ses de çıkartmıyor...epey sonra cıktı ortaya..tırmanmadıkları karıştırmadıkları delik v.s kalmıyorki...toplama derleme işleri cıkmasa cok daha fazla mutlu olunur sanırım:)))

meltem dedi ki...

aaaaaaaaaa kim dağıtmış acaba oraları
canım benim koca gözlüm bi de şaşırıyoo ahahahhaa:))
yeni bebek de hoşgelmiş dünyaya allah uzun ömür versin

Mlke_Btkn dedi ki...

kapatıp gidicem blogu sonunda o olucak yani :(

şuandada varmı bugün yazdığımda bakarmısın canımm

ELİF dedi ki...

düzeldi bebişim sinirlenme:)))

ELİF dedi ki...

Eçiiin, ay ne felaket bir durum, gerçi çocuk olmaya gerek yok, bir önceki evimde eşim de 1 sürahi yağı dökmüştü halıya...Evim de halıfleksti:))))

Hülyacığım, ha bi de o çıktı başımıza saklanıpta ses çıkarmamak:))

Meltem, öyle yaptığında hooop alıyorum kucağıma her yerini ısırıyorum, kuş gibi zaten, ölüyo gülmekten...

Mlke_Btkn dedi ki...

hepsini tek tek düzelttim şimdi rahat rahat yazabilrisn yorumlarını ;)

Sen Gelince dedi ki...

Elif ne kadar tanıdık geldi şu küçük kurtlu bana... Mutfak maceralarına bir ara anlatacam zaten... Öpüyorum sizi... Ama en çok kurtluyu:)

Ömer Tuna dedi ki...

o kadar iş yapıp birde şaşırmaları yok mu gülsen mi ağlasan mı?
Çok tatlılar ama ah birazda sınırları azcık bilseler - ya da biz öğretebilsek..
Bugün bakıcı teyzemizle 2 dakka konuştuk ses gelmez. İşte dedim yandık bişey yapıyor bu almış boyayı eline duvarları bir güzel boyamış senin ki birde Rüya gibi eline ağzını koyup aaaa aaaa demez mi? :((

Işıl dedi ki...

BENDE KÜÇÜK KIZIMA DİYORUM Bİ SANİYE DUR NE OLUR DİYE

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

onlardaki enerjinin yarısı bizde olsa gece bile yatmayız hiç durmuyorlar yerlerinde.bizdede aynı bütün mutfak eşyaları yerde sürekli kahve ,makarna yapıyor.onların sevgisi herşeyden üstün ,kızamıyoruz

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Annelik ne güzel bir duygudur kelimeler bile yetersiz kalıyor...
Rabbim her isteyene hayırlısı ile tatdırmak nasip etsin...
Kızına gelince bir içimlik şeker vede bıcır bıcır MAŞALLAH...
Minik Toprak Aras da Hoşgelmiş Dünya ya sağlıkla huzurla iç içe ömürler onunla olsun...
Sevgilerle...

Deniz dedi ki...

mutfak malzemelerini kullanarak mı olur, direkt ellerin ve dudaklarını kullanarak mı olur ye onu annesi ye onu!!!!!!!

ELİF dedi ki...

Özlemim, 2008 modeller bi değişik çıktı galiba, biz de sizi öpüyoruz.

Esracığım, bırakalım yaşasınlar çocukluklarını dibine kadar:))

Işılcığım deme boşuna durmaz bunlar anacım durmaz..

Ferdacığım, nedense mutfak eşyalarına bayılıyo bunlar..

Sevdalıtatlar, güzel sözlerin için binlerce teşekkür.

Denizim ben direkt dişlerimi kullanıyorum Erol Taş gibiyim:))

Güneş Akay dedi ki...

Minnaciikk es-es'li sağlıkla büyüsün.. Rüya tam gaz enerji ile sağlıkla yoluna devam etsin. Bizlerde mutlu olalım..

esra dedi ki...

elif, burası yeri değil galiba ama mail adresin yok bende..meraktan çatlayacağım: "es es" nedir ?
çok mu cahilim...

ELİF dedi ki...

Güneşciğim sağol canım benim.

Esracığım Eskişehirspor gııı, herkesler bilir:)))deeermişim.
g.elifbilgin@gmail.com

FATMA dedi ki...

ınanmıyorum ya zeynepte aynı sekılde mutfakta heran hersey yerde dıyorumkı eger cocuksuz kımseler gorse halımızı bunların mutfagında yemek yenmez der butun esyalar ortalıkta, hatta bızım kasıklar kıyafet cekmecelerının ıcınde

Adsız dedi ki...

Her şey dağılsın ortalığa:)) Dağıtarak ögrenen cinsten bunlar, Odil de aynı..Eminim bir çok cocuk böyledir..Nasıl özeniyorum sakin, oturup oyun oynayan çocuklara..1 sn oturmuyor..Sabah başlıyoruz her yer dağılıyor akşama kadar, o gece uykusuna yatınca evi topluyorum öyle yatıyorum.. her dakika toplarsam işim iş olur hani..
Onlar mutlu zaman geçirsin önemli olan o..Çok tatlısın Rüya..(maaşallah)