24 Aralık 2009 Perşembe

2 saat dolaştık..

Dün saat 16:00' da evdeydim..
Hadi gel gezmeye çıkalım yavru kuşum dedim,
Giydirdim üstünü,
Evimize en yakın alışveriş merkezine gittik,
Arabasını almadım,
Biraz kucağımda gezdi, biraz yürüdü,
Oyuncakçıdan bir kitap seçti kendisi için,"benim"dedi, miyavlayan kedilerle oynadı, küçük masalara oturdu, beğendiklerini bana gösterdi, almayacağız şimdi dediğimde hiç ısrar etmedi...
Kendime taç aldım, ona şeker pembeli eşofman takımı.
Yorulunca çantamızdan çıkardığımız sütü hüplettik,
Balon gönderen yemekçilere gülücük attık...
Bir kere öpebilir miyim dedi, bi genç kız,
Bilmem kendisine sor dedim,
Benim bücür ı-ıh dedi.
Mercimek ağacı kendi başına yürürken laf atmayan kalmadı,
O da şirinlik yapmaktan geri kalmadı..
2 saat dolaştık, döndük evimize...
Oh ne güzel uyur bu gece yorulmuştur dedim,
Nennesiz uyumadı, uyutmadı....
Olsun varsın, sarılması doyulmazdı....

14 yorum:

senem dedi ki...

Ohhhh, ne güzel. Yakında iyice arkadaş olacak bu bücürler bize. Ne mutluluk, değil mi?

Mercimek ağacı!! :)) çok sevdim bu sözü.

Deniz dedi ki...

ya biraz erken çıkmak bile ne kadar fark yaratıyor değil mi?

NALAN dedi ki...

Ne güzel yaşmışsınız...çalışma saatlerinin sana bağlı olması çok güzel kıymetini bil..:):):)
pek bir muzdaribim bu konuda...
mercimek ağacını öpüyorum fındık burnundan..doyulmuyor bu mercimek ağaçlarına doyulmuyor...

Sen Gelince dedi ki...

Fotoğraf yok ama öyle güzel anlatmışsın ki Elif, her anı, her hali gözümde canlandı... Ve bilmem nedendir dudağımın kenarında hala bir tebessüm var:)

Güneş Akay dedi ki...

Ohh ne iyi yapmışsınız..

Işıl dedi ki...

ne yapsalar kızılmıyor değilmi

esra dedi ki...

işten erken gelip kız kıza gezmek gibisi yok.. çok nadir de olsa ben de yapabiliyorum.. süper oluyor..
mercimek ağacı nerden geliyor ? niye bu isim.. fotoğraf yok mu.. çok soru sordum galiba.. kaçıyorum..

Mlke_Btkn dedi ki...

Allah seni ne yapmasın mercimek ağacı mı?? :):):)
güzel benzetme;) ohh sefanız olsun gezin ana-kız ;)

füsfüs dedi ki...

kız kıza gezdiniz demek, benim de canım istedi bak:))

ELİF dedi ki...

Senem, eşimin babaannesi der aslında, ben de çok severim bu sözü.

Denizciğim ben genelde o saatlerde evde oluyorum.

Nalancığım, bilmez miyim, bazen saat 2 de bile gittiğim oluyor.

özlemim, gittiğimiz yerleri az çok bildiğindendir belki de:))

Güneşciğim, değişiklik oldu hafiften işte:))

Işıl, bazen kızılıyor bazen kızılmıyor:))

esram, mercimek ağacı, böyle küçük boyuyla yürüdüğü için eşimin babaannesi öyle der, yaşıtlarından ufak biraz ya Rüya o yüzden:))Fotoğraf çekemedim canım ya arabasını almadığım için yük edemedim kendime, kaçma dur biraz daha sor:))

Melike, çok bücür kız, bildiğin gibi değil.nokta nokta:))

Füsunum kap gel kızı dördümüz gezelim:)))

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Allahım ayırmasın, bozmasın hiç mutluluğunuzu... nice nice gezmelere, gülmelere :))

FATMA dedi ki...

bızım zeynepte oyle ufacık anneannesıde mercımekkızım benım der bırde mont gıyıp yururken cok komık ve tatlıoluyolar.

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

çok iyi gelmiştir ne güzel yapmışsınız anne kız....

ELİF dedi ki...

Burcum, gelcen di mi yılbaşından sonra, gezcez:))

Zeynep'in annesi, benimki ilk yürüdüğünde 10,5 aylıktı, boy da tam cüce, sen düşün artık:))

Ferdacığım, sık yapıyoruz biz aslında, yoksa sıkılırız ana-kız:)))