26 Aralık 2009 Cumartesi

Piyangodan:)))

Sevgili Işıl benim 100.izleyicim olmuştu birkaç gün önce ve bunu bana yorumundan bildirmişti ve ben de onun blogunu açıp hemen izleyicisi olmuştum ama bazen izleyiciler kısmı gözükmez ya aynen öyle olmuştu ve tesadüfün bu kadarı olur ki ben de onun 100.izleyicisi olmuşum meğer. Benim bazen saçma sapan hayallerim vardır öyle; bi markette "bilmemkaçıncı müşterimizsiniz, size sürpriz hediyelerimiz var" falan gibi şeyler bekledim hayatım boyunca, delilik bu ya...Delilik değilmiş meğer olabiliyormuş hayatta böyle şeyler....
Neymişşşşş....
Hayal kurmaya devam:))))


El emeği göz nuru, mahçuplaştıran, noel babalı bir lif, içten bir kartpostal, kızımın öpücüklerinden kurtulamayan hayatımın sonuna kadar saklayacağım bir el yapımı bebek...

Yüreğine sağlık Işılcığım....Sonsuz teşekkürler......

Sanırım 2010'da şanslı olacağım ben....

Hay allah piyango bileti kalmış mıdır?

5 yorum:

Emine dedi ki...

Çok güzel ya hepsi.Bebek çok hoşmuş yapmak istiyorum:)

Mlke_Btkn dedi ki...

Aaa ben bu arayı atlamışım yavv canım Nimet Abla'ya değil de, biz sana gelelim en iyisi :)))

Ne güzel Rüyamın bebeşii öyle ;)

Yelish dedi ki...

ay bide bakiyorsun buyuk ikramiye cikarmis ..
banada bi ucak bileti alir misin o zaman ? en makbul sey o bizim icin :))

Işıl dedi ki...

gule gule kullanin canim.begenmenize sevindim

ELİF dedi ki...

Emineciğim bence sen kesin yaparsın:))

Melikeciğim, İstanbula gidiyormuşsun duydum,kandırma bizi gelcez diye:))

Yelizciğim, almam mı hem de en güzel yerinden:))

Işılcığım,çok teşekkür ederim tekrar.