22 Aralık 2009 Salı

18' lik...



Canım kelebeğim,


İçimin hiç batmayan güneşi,


18 aylık oldun,


18 yaşına geldiğinde benim senin için yazdığım bu satırları okuduğunda umarım dalga geçmez, gururla okursun yazılarımı,


Daha da büyüdüğünde, evlendiğinde, bir çocuğun olduğunda -ki umarım kızın olur, sana yol gösterici, destekleyici, yalnız olmadığını hissettiren bir günlük olmasını temenni ederim.


Senin de bebeğin, umarım senin kadar sevecen, akıllı, hassas, uslu, güzel olur, senin gibi sevgi dolu bakar.


Seninle güzelmiş bu evler, içinde sen yoksan bir viraneden farksızmış...


Zaman zaman kızdığım, öfkelendiğim oluyor tabi ama bil ki.....


Annelik, incinenden 100 kat daha fazla incinmekmiş meğer....

25 yorum:

Emine dedi ki...

Nice aylara ,yaşlara inş.Elifcim çok güzel yazmışsın duygulandım ya.Fotoda çok güzel ayrıca ne tatlı bakıyor maşallah kuzucuğa...

Işıl dedi ki...

heyy blogumun 100.izleyicsi oldun çok merakla bekliyordum 100 ü.büyük tesadüf tabii benimde senin 100 izleyicin olmam.blogumda sana bi hoş geldin var.bide e.mail ini yorum bırakırsan bana bi hediye hazırlamıştım 100 izleyicime onu ulaştırmak için adresini almak isterim kabul edersen

ELİF dedi ki...

Emineciğim, çok teşekkür ederim, iş yerinde bi duygu bütünlüğ sağlasam daha güzel yazıcam da olmuyo bi türlü:))

Işılcığım, gerçekten mi yaaa, senin blogta izleyiciler gözükmüyodu bak şimdi..
g.elifbilgin@gmail.com. teşekkür ederim.

Mlke_Btkn dedi ki...

Kuzumun burnuna ne oldu Elif'im..
yerim ben onu maşallah bu arada Batıkan'la da fazla arası yokmuş 5 gün sadece :):):)

bilemiyorum yani ;)

ELİF dedi ki...

Melikeciğim, bişi yok burnunda ışıktan öyle çıkmıştır, ağzının pisliğini diyosan çikolatalı süt içiyodu:)) Ama bak benim kızın başlık parası çok fazla ona göre, babası zamanında çok masraf yaptı ona:)))

Mlke_Btkn dedi ki...

Veririz canım zeytin incir var biz de onları veririz ne olmuş yani ha ha ha haayyy gönüller bir olsun ;)
sütlü ağzını da öperim..

Deniz dedi ki...

oyyyyy oyyyyy, burnumun direğini sızlattın... Ühü ühüüü oldum bak yine. Rüyacığımın o tatlı, melek gözlerinden öperim.

NALAN dedi ki...

canım ya fındık burun daha nice sağlıklı mutlu yaşlara inşallah.hayat sizi hep mutlu kılsın tüm güzellikler ana-kız sizinle olsun eee tabi babada yanınızda olsun..::):):):)
öpüyorum sizi...

Güneş Akay dedi ki...

Yarında Begüş tam 1,5 yaşında :)) ben izin aldım yarın için kızımla olmak istiyorum, nice ayları, yaşlarıo olsun inşallah..

defneyleyasamak dedi ki...

mutlu 1.5lar cicoza. cok agını öperim var elifim yüranın, çoook

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim daha çok sizin yazılarınızla zamanın ne hızlı geçtiğini farkediyorum... Rüya'cığımın nice ayları ve yaşları olsun hep mutlulukla anlatacağın... Bu arada resimlerde ilerleme görüyorum:)

füsfüs dedi ki...

elifcim bitirdin gene beni sen yaa
yerim ben o masraflı fındık kurdunu

ELİF dedi ki...

Melikeciğim, tamam o zaman incire bayılırım zaten kızım da zeytine, bi düşünelim bakalım beyimle:))

Denizciğim, ağlak kalplim benim.

Nalancığım, ne güzel temmeniler, hepimiz için olsun canım benim.

Güneşciğim, ne iyi yapmışsın, öp benim için Begüşü.

Tuğbacığım, sütlü ağzı dur bi sileyim de öyle öp:))

Özlemciğim, ne kadar ufaklardı di mi tanıştığımızda, foto işini ilerletcem daha dur sen:))

Füsunum, canımsın...

balböcükleri dedi ki...

maşallah annesi nice nice aylara yıllara diyelim

meltem dedi ki...

ağlatmayııın ulennnnnnnn beniii:((
maşallah allah uzun ömürler versin 18. yaşlarınıda görün inşallah canım

aysencifci dedi ki...

Kuzummmm, hiç görüşmedik, hiç seslerimizi duymadık ama sanki Rüya benim yakınımın kızı. O kadar benimsedim onu ve seni..
Nice ayları,yaşları olsun, ana-kız-tüm sevenleriyle hep mutlu olun.
Öptüm onu o minik burnundan, sütlü ağzından, güzel gıdığından, böcük gözlerinden, heryerinden kısaca.

elfeyp dedi ki...

Çoook daha mutlu günler görmenizi diliyoruzz..

Ömer Tuna dedi ki...

nice aylara olsun Elifcim,hep beraber anne baba ve güzel gözlüm mutlu zamanlar geçirin.

Sibelbek dedi ki...

daha nice 18 aylara Elifcim... Ne güzel yazmışsın... Nemlendirdin yine gözleri...

elif ada dedi ki...

Nice nice mutlu, sağlıklı rüya gibi aylara, yıllara... Umarım bir gün bu yazdıklarımızı okuyunca onları nasıl sevdiğimizi daha iyi anlayacaklar...

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

Rüyanın 1.5 yaşı kutlu olsun.Çok düşünceli çok nazik bir annesi var.Vee bugün hediyeniz geldi.çok mutlu oldum.Blogumda ilk sırada yazdım.Çok teşekkürler yeniden.
Nice nice mutlu güzel günlere.

Yelish dedi ki...

Sahane bir fotograf
Cok guzel bir kizin var , masallah .
Dilerim cok uzun .saglikli olsun omru
ay buyuyorlar yaa...cok cabuk buyuyorlarr

ELİF dedi ki...

Serpilciğim, sağolasın.

Meltemciğim, göz açıp kapayıncaya kadar geçiyormuş hayat, yarın öbür gün 18.yaşının yorumunu yazarsın buraya demedi deme:))

Ayyy Ayşenim ya çok duygulandım yazına, görüşücez bi gün merak etme:)

Adaşım, sizin de sizin de...

Esracığım, çok teşekkür ederim.

Sibelim kız, amma da duygusalız biz yawww:))

Elif Adanın annesi, anlarlar umarım...

Meralciğim, bizi hatırlamanız dileğiyle:)))

Yelizciğim, güzel di mi:))) ay büyüyo bunlar yaaaa:)))

Adsız dedi ki...

nice yaşları olsun..sağlıkla.. mutlulukla.. öpüyorum rüyayı..

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

maşallah ona uzun ömrü olsun .annelik yaşanınca anlaşılacak kadar tarifsiz bir duygu.yaşamayanlara acil tavsiye :))