18 Aralık 2009 Cuma

Şikayetler yaramaz olduğunu göstermez...




Farkettim(k) ki her iki elini de kullanabiliyor ama daha çok solu....

2 gecedir, o mis gibi gece uykuları gitti, saat başı ağlayarak uyanan ve uyandıran yeni bir tür gece uykularımız geldi, hele de o her iki saat arasında uykusu kaçmış bir anne olunca durum tam da bir kabusa dönüştü.

Yook yok hiç sinirlenmiyorum, sadece çok yorgunum..Yorgunluğuma bir de benim bitmez tükenmez bakıcı sendromum da eklenince tam bir mutsuzum, yüzümü görseniz Çarşamba pazarı yanında düzgün kalır.

Rüyacık, sorduğum her soruya ı-ıh diye cevap vermeye başladı, sorunun içeriği önemli değil, soru varsa ortada, cevap reddir...

Bir de bana vurmalar başladı, hadi gözümüz aydın, küçük canavar şaha kalktı...

Bence şimdi başlıyor analık, danalık, öğreticilik, eğitimcilik.....her neyse...öncesi vızmış....

23 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Bu vurmalardan ben de şikayet ediyorum ara ara. Bir geliyor bir gidiyorlar. Neye bağlı bilemiyorum ama işte 2 yaşa doğru gidiyor Elifcim. kişiliğini oturtmaya, keşfetmeye başlıyor artık. sanırım bununla ilgili. uyku konusunda hiç birşey diyemeyeceğim, kelin ilacı olsa, önce kendi başına sürer!

NALAN dedi ki...

bugün kaşımın ortasında kocaman kızarık bir çizgiyle geziyorum..
dün akşam tırmalandım bende biraz...

füsfüs dedi ki...

hoşgeldin 18 ay:))
ilk zamanlar insan uyum sağlayamıyor çocuğun bu yeni haline ama zamanla alışıyorsun, bir de 2 yaşa doğru o inatlaşmalar falan azalıyormuş öyle diyorlar, ah inşallah
ama uykuları hemen eski haline döner umarım en kötüsü o galiba

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Olsun vursun ne güzel ya. Gerçi bana davulun sesi uzaktan hoş geliyor ama çok tatlılar:))

Mlke_Btkn dedi ki...

Ahanda bizimki de yakındır desene :) hayırlı uğurlu olsun vatana millete ay bide erkek eli ağırdır ya :(

Ne yapcam ben :) vurdukları yer de gül biter mi acaba ;)

Yerim ben onu tokasını...

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

Vurma bana da bir-iki defa oldu, kızdıgımı cok net belli ettim bırakır gibi oldu. Şimdilerde özür dilemeyi öğrendi, vuruyor ardından da özür dilerim diyor. ben de her seferinde özür dilemenin yaptığımız kötü şeyleri affettireceği garantisi olmadığını anlatmaya calısıyorum :)
sevgilerr

elfeyp dedi ki...

Seni okuyarak hazırlanıyorum önümüzdeki aylara. Bizim için de zor bir kış olacak gibi. Zırhlandım bekliyorum terrible two'yu :)

Güneş Akay dedi ki...

Vurma begümde de var, ben hariç herkese vuruyor :=))

Ballı Cimcime dedi ki...

Canım sana öğleden önce mesaj gönderdim ama yayınlanmamış, bir sorun mu var anlayamadım. Öpüyorum seni ve prensesini:)

evrim dedi ki...

bu vurmalar öfke nöbeti ve son derece normal bununla ilgili bir yazı var bloğumda..

ELİF dedi ki...

Sibelciğim, sanırım dediğin gibi, sözünü geçirmeye çalışıyor bana.

Nalancığım, iyi bari ucuz atlatmışsın:))

Füsuncuğum, defne de mi öyle olmuştu 18.ayında?

Arzucum, vursa da tatlılar ama...

Melikeciğim, erkek bir de tekme atar:))

Tuğbacığım, ben de çeşitli yollardan anlatmaya çalışıyorum ama işe yaramadı şimdilik:))

Elifciğim, zırhlansan da söküp atar bunlar o zırhı:))

Güneşciğim, ne şanslısın:))

Ballı cimcime, önceki yazıma yorum yazmışsın tatlım,yayınladım sen yazar yazmaz.ben de çok öpüyorum.

Mlke_Btkn dedi ki...

Aaa ne ayıp ne ayıp anneye tekme atılırmı hiç :)

Pişştt sorun yok dimi düzeldi yani ay çözdük hemşom'la sorunu sırf size daha iyi hizmet verebilmek adına ;) Gerçi sen daha zar zor araştırarak nerede oturudğumu bile yeni öğrendin ama neyyyyyyyse :)

Yorum ayarlarım'dan kaynaklıymış ama düzeldi galiba, sanırsam, belki :)
he bir de kamera olayını ne yaptın sen kuzum ;) bak izleyici dediğin böyle olur ;) bak bak ta gör ;)

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim Nilsu bu zamana kadar kimseye vurmadı ya da zarar verici bir şey yapmadı... Buna rağmen çok kızdığında, bir şeye izin vermediğimde bana vuruyor ya da vurmaya çalışıyor... Çok sık değil ama oluyor arada... Ben de ona bunun yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyorum... Biz de inatlaşmalar 15. ayda başlamıştı... Şimdi bıraz daha hırçın tavırlar var. Uyku olayının geçici bir durum olduğunu düşünüyorum... Yine de gerilmemeye çalış:)

FATMA dedi ki...

benım kızımda kızınızla aynı yasta bızımkıde aynı ozellıklere sahıp bu yas grubunun genel ozellıgı zamanla duzelıyor oglumda oyleydı gectı . blogunuzu begenerek takıp edıyorum.hepımıze kolaygelsın

GÜLCAN dedi ki...

Vurma huyu bizdede vardı bi ara.. birde ela bana vurup sonrada kendisine vuruyordu.. Çok şükür bitti artık yapmıyor ben görmemezlikten geldim unuttu sanırım..

Ömer Tuna dedi ki...

Bir ara vurma ne kelime bir ısırmalar başlamıştı birde sorma ama merak etme iyi haber zamanla geçiyor. Ben çok tepki veriyordum dahada kötüleşti, arttı. Sorunu hiç tepki vermemeyle, versekkte anlata anlata çözdük vurma ve ısırma kesildi.

R. Berin Tuncel dedi ki...

sanırım hepimiz aynı sorunlarla boğuşuyoruz. o vurunca ben de ağlama numarası yapıyorum. gelip öpüyor,üzülüyor hemen.annelere vurulmaz ki diyorum.cicişşş diyor.
eğri veya doğru bu da benim çıkış yolum napalım:)

haticesural dedi ki...

Bizim kız Rüyanın ayına erişmeden başladı anasına vurmaya (:

Gece uykularını hiç sorma, o sinirli halimi görenler senden anne olmaz bile diyebilir.

Saçları çok güzel Rüyacığımın, pırıl pırıl. Şampuanı ne marka :P

ELİF dedi ki...

Evrimciğim, evet yazını okumuştum hem de çok beğenmiştim ama ne tesadüftür ki akabinde benim kız da başladı böyle hareketlere.

Melikem, düzeldi düzeldi.Kamera işi bi türlü olmadı yaa, bizim bey birazcık ilgilense olcak ama sanırım ben halledicem onu da.

Özlemciğim, yok yok gerilmiyorum bi nur indi üstüme son zamanlarda, umarım geçicidir şu vurma işleri falan.

Mustafa ve zeynepin annesi, ziyaretinize çok sevindim, umarım dediğiniz gibi geçicidir.

Gülcan, ben her yolu deniyorum bakalım nolcak, bazen görmemezlikten gelirken çok gülesim geliyor nedense:))deli miyim ne?

Esracığım, genelde konuşuyorum, eğer üst üste yaparsa biraz sertleşiyorum, bazen de görmezlikten geliyorum:)))

Ensar Beranın annesi, tabi dediğin gibi herkesin çocuğunu yetiştirme tarzı farklı, çocuklara bu yöntem çok uygulanıyor zaten ama benim içimden bir ses o yöntemde bi yanlışlık var diyor sanki, ne bilim sadece içses.

Haticeciğim, nerdesin sen ya, girilmiyordu bir ara bloguna di mi.zaman zaman sinirli oluyor insan ben şu sıralar melek gibiyim:))
Saçlarımıza gelince, ben doğduğundan beri Mustelanın ürünlerini kullanıyorum; pişik kremi,şampuan,sabun,cilt kremi vs.öpüyoruz sizi.

gelibolu17 dedi ki...

iyi akşamlar canım sevgiler selamlar

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

ah ah elif'cim aynı sorunları yaşıyoruz evde uyku kabusu ,vurmalar hat safhada napıcaz bunlarla:)) anlatıyorum özür diliyor yine yapıyor.
laflarını geçirmeye çalışıyorlar şimdiden

kardelen dedi ki...

Canım ya bu çocuklar böyle hergün yeni bir huyları çıkıyor sanki.. tam huzura erdim diyosun bir bakıyosun başka bir dert çıkmış. seni çok iyi anlıyorum. ne yapacaksın annelik böyle bir şey iste sabretmekten başka çare var mı..

GÜLCAN dedi ki...

o gülme olayı bendede var :))