1 Aralık 2009 Salı

Bayram özeti.

Arifeden başladım evimin, kızımın tadını çıkarmaya,
Bayramın 1.günü, geleneksel kayınvalide kahvaltımızdan sonra beylerin kurbandan dönüşlerini beklemekle geçti sonra eşimin babaannesine gittik.
2.gün akşama kadar evde dinlendik,
3.gün bayramın en güzel günüydü cümbür cemaat atladık minibüse, düştük Bursa yollarına; Cumalıkızıkta Kınalı Kar adlı dizinin çekildiği evde güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra İkea'da alışverişe gittik, kızımın bayıldığı minik masa - sandalyeden ve kocaman bir abaküs aldık, kendimi de unutmadım tabi. Mudanyada balık, Heykelde sahlep ve dönüş...
4.gün dayımın kızı geldi, İkeadan aldıklarımızı montajlama derken bugün işbaşı:(((
Nasıl da mutluyduk aslında 5 gün tamamen birlikte vakit geçirmekten, eşimle sürekli "ohh evde olmak ne güzel" dedik durduk.





Bayramlığı hırkasız daha güzel ama unutmuşuz fotoğraf çekmeyi....

12 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Şu kızı ya sen bir ısır, yada ben gelip ısırıcam az kaldı :) nazar boncuğu filan takıyorsun dimii, söyleyene bak ben takmıyorum da ;) sen tak ama..
Aman fotoğraf makinen de düşmesin dikkat et hee :)
Elifim çok öptüm canım özledim seni be yaa :)
mutlu bayramlar ossunn...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

canımın içi, nasıl güzel olmuş kurabiye suratlım (Maşallah)... Onlarla hergün bayram ama vakit geçirebildiğimiz müddetçe tabii :( çalışan annelerin 5 günlük bayram tatili maalesef sona erdi... Mutlu bayramlar.... öpüyorum kocamannnn

Güneş Akay dedi ki...

Tamamen birlikte olmak gerçekten çok güzeldi :=) birde hafta içi olsa süper olacaktı..
Çok şeker olmuşş.

meltem dedi ki...

çok bayramlar görsün inşallah prensesim benim boncuk gözlü kızııııım bu maşallah
bayramlığı içinde daha da güzel daha da tatlı
öpüyorum yanaklarından
tabi seni de elifcim :)

Deniz dedi ki...

çok şık olmuş hatun kişi :)

Yelish dedi ki...

ayyyyyyyyyyyy ayyyyyyyyyyy
elbiselere pozlara bakkk
dahada birsey yazmiyorum ! bitti
(masallah masallahhh )

Krema Tadında dedi ki...

kızın ne kadar tatlı Allah nazarlardan korusun

elfeyp dedi ki...

Her haliyle çoook güzel.. Mutlu bayramlar..

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

bayramlıkları harika :) hele o eteğe bayıldım

çok öpüyorum kuzucuğu

füsfüs dedi ki...

yerim o emzikli halini, bebek bu bebek yaa
biliyor musun biz de bayramda karamürseldeydik, bursaya 1 saat mesafede:)) yaklaşıp duruyoruz bakalım ne zaman görüşürüz:)

ELİF dedi ki...

Melikeciğim, sen gel ısır bana ne.Valla takmıyorum herkes çok kızıyor, güvenemiyorum o kancalı iğnelere ben, batacak biryerine diye korkuyorum. Çok iyi bakıyorum makineme:)) Bende seni öpüyorum canım sapol.

Burcucum, keşke daha uzun olsaydı, çok mesuttuk.

Güneşciğim di mi ama şöyle 9 gün olsaydı ne şahane olurdu ama.

Meltemim ben de seni öpüyorum canım çok sağol.

Denizciğim, birde aynada bakmaz mı kendisine:))

Yelizciğim,çok tatlısın.

Bahar, çok sağol, amin, ziyaretin için de teşekkürler.

Adaşım eksik olma.

Elçin, birde ikide bi havalara kaldırmasa:))

Füsunum gelcem,bulcam seni, az kaldı:)))

uğurlu gelecek dedi ki...

oyyy şirine bu bayram şirinesi..