11 Nisan 2012 Çarşamba

Sen uyurken


Eve geldiğimde halının üstünde uyuyakalmıştı..
Sessizce ve hızlıca üstümü değiştirdim, hızlıca makyajımı sildim ki bir an önce onu yumuşak yatağına yatırayım diye.
Kıyamadım, en sevdiği yere; kendi yatağıma yatırdım, hiç uyanmadı taşırken, ilk defa uyanmadı.
Yatırdım, ellerini öptüm, terlemiş boynundan saçlarını çektim, dayanamadım kokusunu içime çektim.
Hala,hala, ve hala ve sanırım her zaman bu böyle olacak; bundan daha fazla hiçbir kokuyu bu kadar sevemem dedim.
Nefesini çektim.
Pamuk yüzünü sevdim.
..Ve kendimi dünyanın en şanslısı ilan ettim.
Uyudum...

14 yorum:

Seyhan dedi ki...

ohhhh mis.. benimkide yan odada uyuyor kıvrılsammı yanına canım çekti...

ELİF dedi ki...

Seyhan, git kıvrıl yanına dicem ama uyandırmadan..

çakıltaş dedi ki...

sen uyurken filmi geldi aklıma, çok sevmiştim...
nefesini çektim demişsin ya, benim de en ene sevdiğim şey... ne büyük mutluluk!

ELİF dedi ki...

her daim koklayabilirim:)

Süreyya dedi ki...

en büyük şansımız anne oluşumuz ve onlarla her anın tadını çıkartabilmemiz.öpüyorum Rüya'nın tatlı yanaklarından :)

Sibelbek dedi ki...

demek ki ensene tokat atılıp, kendine gelmene gerek kalmadı ;)

Mlke_Btkn dedi ki...

Çok şükür...

elif-kayra dedi ki...

iyi ki varlar

lena ile başbaşa... dedi ki...

Annelik işte :) başka bir hisdir tabi ki,,

Deniz dedi ki...

Ali Asker di mi :))

anne kaleminden dedi ki...

hele uyurlarken hiç doyulmuyor hiç :)

ayak izleri-sevgi dedi ki...

canım benim ya.. melek gibi.. insan öpmelere kıyamıyor uyurken dimi.. allah yokluklarını göstermesin..

balböcükleri dedi ki...

o halının üzerinde uyuyakalmaları bilirim.çok vicdan yaparım kıyamam.

karışık_pizza dedi ki...

bu kokuya sahip olmak sanırım dünyanın en güzel şeyi.Bende oğlumu her koklayışımda hep bunu düşünürüm.
Anne olmak güzel:)