5 Nisan 2012 Perşembe

geçen seneden kalma fotolar...

Makinamdan yeni bulduklarım.....


İnsan, en eskisine daha çok özlem duyuyor...
Uzak geçmişim çok daha fazla burnumda tütüyor...Elinden kaydıkça yıllar, özlemin en eskiye gidiyor...
Yaşadıklarının mazi olması, bir an düşününce acı veriyor...Sonra geçiyor...
Yaşlanmak -hadi ona yaş almak diyelim- böyle bir şey sanırım...

İstiyorum ki en eski yılları çok mutlu geçsin, ben hep yanında olayım...Annem beni sevgi içinde büyüttü desin, sevgiyle büyüdüm, en önemlisi -ilgiyle- büyüdüm desin...

7 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Büyüyorsunuz ~ Büyüyoruz..
Zaman akıp geçiyor ..geçerken de arkasında yaşanmışlıkları ,özlemleri,keşkeleri bırakarak..
Çok tatlı mercimek tanesi..
Annesi gibi..

MAŞALLAH ..Rabbim nazarlardan esirgesin sizleri..

ELİF 'İM..
Zaman akıp geçerken ;
En güzel Rüya lı günler seninle olsun ..

Deniz dedi ki...

seni gördükten sonra tam oldu, hık demiş burnundan düşmüş, çok benziyor sana

elfeyp dedi ki...

Çoook tatlısınız, hele o çingen haline bayıldım :)

Deniz dedi ki...

makinanını mı buldun bu arada?

ELİF dedi ki...

Sevilim, senin duaların benim önümü açıyor, bunu hissediyorum, çok sağol..

Denizim, yok bulmadım bu aylardır elime almadığım Nikonumdan çıkanlar:(( Evet evet bana benziyor di miii:)))

Canım adaşım her akşam evde öyle geziyordu bi ara allahtan bıraktı:)

Burcu dedi ki...

Benim de en büyük dileğim bu Elif... Ama bence diyecekler... İnşallah yani...

burcu dedi ki...

senin o boncuk gzölerinden öperim,öperim...