15 Haziran 2011 Çarşamba

İlk yıl sonu gösterisi..

Sondan 3. balıkçı, çok iyi kürek çeker:))
Kıvırırken 180 derece dönüş ile kıvıran,minik kızı tanıdınız mı?:)

Şu ünlü sosyal paylaşım ağına da yazmıştım; bu Haziran ayı pek bi mübarek diye:))
Kızımın ilk yıl sonu gösterisi, doğumgünü vs.
Ama gerçekten çok seviyorum Haziran ayını, anne olduğum ay olduğu için öncelik verdiğim kesinlikle şüphe götürmez:)

Asıl gösterileri; balıkçı olmalarıydı,
normalde ben bu yıl sonu gösterilerinde çok duygusallaşırım, gözlerim dolar, hatta ağlarım,
ama bizim balıkçı sahneye çıktığında ben bırakın duygusallaşmayı, gülmekten öldüm..
Yukarıdaki video koroya başlamadan önce ve benim çekim yaptığımı farkettiği an..
Sınıflarının en kısa boylusu, öğretmeni sahneye çıkmadan önce eteğinin belini daraltmak için dikmiş ama o eteğini yukarı çekiştirmekten usanmadı:)

Koroda da gösterisinde de herşeyi yaptı, gurur duydum:)

7 yorum:

derya dedi ki...

mercimek ağacı:) yiriimmm:)

Nil dedi ki...

41 KERE MAŞALLAH. İLERDE ÇOK AĞLAYACAZ ZATEN. ŞİMDİ GÜLDÜRMÜŞ KIZINIZ NE GÜZEL.

Mlke_Btkn dedi ki...

Şu eli belinde olan minik değil mi? ay yicem ben bu kızı yaaa :)))

aysencifci dedi ki...

Şükür kavuşturana! En güzel kayıkçı da o, hepsi o! Yerimmm.

Sen Gelince dedi ki...

Küçük biblo diye boşuna demiyorum ben:)

Deniz dedi ki...

yerim ben o minik balıkçıyı, sana bakıp süzüm süzülmüş videoda:))

ELİF dedi ki...

Derya okulun en miniği o sanırım:)

Küçük mucizem, umarım hiçbir zaman ağlamayız..

Melike, evet o bücür, bizim bücür:)

Ayşenim,artık bloglara dönmem lazım:)Sağol bu arada.

Özlemim, gerçekten küçük, hatta çok küçük:)

Denizciğim ya kırılmış kırılmış hatta:))