29 Haziran 2011 Çarşamba

3.yaş 2.parti.

Sanırım onun esas partisi bu!
Aylardır beklediği, her gün sorduğu...
Pastamın üzerinde pembe kuş,sarı kelebek, mavi bulut olsun, anne!
Haa bir de çilekli, dediği, aylardır...
Aynen böyle tarif ettim pastacıya...
Pembe kuş büyük olsun olur mu?!!
 Konsept kaygımız olmadı ama kullanacakları malzemeleri alırken bir baktık ki en sevdiği karakterlerden biri olan Mickey Mouse' u seçmişiz..





 Öğretmenim, ruj sür bana demiş benim süslü, kırmamış öğretmeni de...
Hay sürmez olaydım dedi öğretmeni, fotoğraflardan anlarsınız zaten, Ağzını şekilden şekile soktu bozulmasın diye.

 Öğretmeninin kuzusu...
 Ablamın katkılarıyla hazırladık arkadaşlarına vereceği, şapka,dilli düdük, balonlu hediyelerini, yine gecenin bir vakti...




Heyyy 3 yaş, seni de çok sevdim diğer 2 yaşların gibi...

Hoşgeldin!!!

**3.kutlamamızın fotoğrafı yok:) O yüzden 4.partiye geçiş yapacağız yarın, bekleyin:))

15 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Onun ağzı ne öyle diyecektim :)))

ay ısırıcam vallahi bak demedi deme :))

bi süzümüş bi süzülmüş yerim ben onu :))

Sibelbek dedi ki...

çok güzel yaa, çok güzel! maşallah ona... 41 kere!

anne kaleminden dedi ki...

tekrardan kutlarız biz de 3.yaşınızı :))) mutlu yıllar.. pastaya bayıldım ama pembe kuş, bulut, sarı kelebek, çilek :)))) bir çocuğun en sevebileceği şeyler :)))

Burcu dedi ki...

Bayıldım bayıldım....

derya dedi ki...

gördüğüm ennn güzel rüya:) çok seviyorum uzaktan uzaktan... öretmenini kıskanmadınmı;)

burcu dedi ki...

ya rüya sen nasıl bişeysin ya yemek istiyorum seni pembe kuş.daha çok doğum günlerin olsun.

TUBA dedi ki...

tam ısırıklık ya ALLAH ım biblo gibi 41 kere maşallahhh

yıldız dedi ki...

nasıl yanağını uzatmış öğretmenine,maşallah ona maşallah!

mutlu yaşları olsun;)

xxx dedi ki...

mutlu yılları olsun.. sağlıkla... dudaklar tam da ısırmalık olmuş.

Çınar dedi ki...

Büyüdükçe güzelleşiyor bu şeker :)

Nice mutlu yaşları sağlıklı uzun güzel bir ömrü olsun.

Nil dedi ki...

nice güzel yaşları olsun inşallah

arkadaki makyaj masası gözümden kaçmadı. bayıldım :)

sumeyye dedi ki...

nice senelere :) cok tatlı cok guzel bır kızce bu yahu maşallah :)

Unknown dedi ki...

maşallah pransese... elbisenize de bayıldım ayrıca :)

ELİF dedi ki...

melike, su içmiyo rujum bozulcak diye, nerden öğreniyolar böyle şeyleri bilmem...

Sibelim, oğlunun gönlü başkasında ama:(

Anne kaleminden, çok teşekkür ederiz, biraz kabak gibi bi pasta oldu ama o ne derse o oluyo bizde:))

Burcu, çok sağol bebeklim:)

Derya, bu cümleye bayıldım ve ilerde cümle içinde kullanabilirim; gördüğüm en güzel Rüya:)süper...Bu arad öğretmenini hiç kıskanmıyorum aksine çok hoşuma gidiyor.

Burcum, hepimizinkinin canım, çok sağol.

Tuba, çok teşekkür ederiz..

Yıldız, pek öper,pek öptürür kendisi:) çok sağol.

Esracığım, dudaklar kalın olcak biraz galiba:)

Çınar, çok teşekkür ederiz,sizi de özlemiştim..

Küçük mucizem, kızlar çok süslü bu sınıfta:)

Sümeyyeciğim, çok sağol, seninkini de 4 gözle bekliyorum..

İsoon, çok sağol, geçen sene doğumgününde bi arkadaşım hediye etmişti...

bahriye-krm dedi ki...

okuldaki kutlama da çoook güzel olmuş...hele rujlu rüya tam ısırmalık olmuş...