10 Haziran 2011 Cuma

Ders veriyor ya bazen bize...

Elbet birşeyler oluyor hayatımızda..
Sinüzit 1.sırada gelen olumsuzluk benim için, 10 günlük bir tedavi içindeyiz, 3 günümüz kaldı, 7 gündür antibiyotik kullanmasına rağmen sadece sabahları kalan öksürük halen köhürtülü, en azından sabahları gözünü açmasını bile engelleyen çapaklar sona erdi...

Bir Sapanca Nurtiria pikniği bile yaptık herşeye rağmen...

Çarşamba günü kreşin yıl sonu gösterisi var, biliyorum ki, en küçük sınıf oldukları için doğru dürüst bir gösterileri yok ama neden ben o gün gelsin biran önce diye heyecanlanıyorum bilmem...

Bu sene 1 hafta babaannesinin yazlığında, 1 hafta anneannesinin yazlığında kalacak, bensiz...O çok heyecanlı, ya ben ne yaparım onsuz bilmem...

Babasının diş problemleri var bir süredir, dün kucağındayken ona demiş ki;
- Baba, sigara içtiğin için geçmiyor dişlerin, sigara çok zararlıdır....
Ben bu diyalogun üzerine sadece 3 nokta koyar giderim, anlayan anlar...
...

3 yorum:

bahriye-krm dedi ki...

akıllı prenses...
çok geçmiş olsun :((

elif-kayra dedi ki...

küçük bir gösteride olsa eminimki çok gurur verici olur senin için.
resim çek bol bol...

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Tebrikler benden prensese... Yazın ananeye, babanneye gitmek çocuk için de süper ama evdekilere bir hüzün çöküyor...O minik ayak sesleri gidiyor, ama geldiğinde de ev ışıldıyor...