24 Eylül 2009 Perşembe

Karmaşık...

Fotolar günlere göre karışık olsa da , bloguma girebilmenin sevinciyle hiç bakmadım sıralamaya falan, aslında evden açabiliyordum ama Rüyacığımla yazmak veya okumak ne mümkün, kucağıma çıkıp mauseu bir eline diğer eliylede tuşlara bastığı için pes ettim evde bilgisayara..

Çok özgür kız ,gerçekten kendine has tavırları, bi özgüven halleri var sürekli.Ben bişeye kızdığımda hafiften kafasını öne eğip,gözümün ta içine bakıp o da bana kızıyor,ahh diye.Gülmemeye çalışıyorum ama öpmeden de duramıyorum. Bazen sevmenin dozunu kaçırıp, orasını burasını mıncıklıyorum(ayı yavrusunu severken öldürürmüş)

Bayram tatilimizin son günü Bozcaadaya gittik,kısa süreli bir gezi oldu ama değdi, bu tatil defalarca vapura bindi Rüyacığım.Havanın serin olmasından ve zaten bayramdan önce başlayan burun akıntılarımıza acil önlem almaya çalışsam da sanırım azıcık şifayı kaptık.

Geliboluda dedesinin kucağından bize işve yaparken....

Tatile çıkmadan önce gittiğimiz bir iftar yemeğinden sonraki gösteriyi çok severek izledi hatta bir ara kendini sahneye atma teşebbüsünde bile bulundu..
13.dişimiz de çıktı,köpek dişi..Yine üzmeden,üzülmeden...
Köpekler napıyo kızım?
Hov hov..
Kediler napıyo kızım?
Hov hov.
Ama o ağzın yusyuvarlak ve çeneden gerilmiş hali ve kaşların da havaya kalkışı benim içimde ne kadar yağ kütlesi varsa hepsini eritmeye yetiyor, öperken dişlerimi sıkmaktan çeneme ağrılar giriyor:)))
Hala anne demiyor, baba diyor bana.
Zor kelimeleri söylemeye devam, babasına sesleniyor uzaktaysa...
UVA...(Ulaş)
Uvaaaa....
Arabaların adı Dİ (düt).
En kötü şeyde, istediği olmadığında çığlık atıyor, bu nasıl geçecek bakalım...

6 yorum:

Sibelbek dedi ki...

oh yaaa! nihayet size kavuştum, çok mutluyum :D
öp o küçük bıcırı benim için bol bol :D

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim görüşemedik bayramda... Güzel geçmesine sevindim... Sen sık sık post girdiğin için uzun aralarda meraklanıyorum... Olmasın bir daha:)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Vallaha bu blogspot senin kadar benide deli atti bir türlü giremedim yorum yazamadım tatlı YÜYA ya. YÜYA gene çok tatlısın hele o saçlarını iki yandan bağlamışın ya süpper olmuşun.

Deniz dedi ki...

o ne cilveli bakış, dedesinin kucağındaki... Zilli...

ELİF dedi ki...

Sibelciğim ne tatlısın sen yaa...

Özlemciğim, olmaz tamam özür dilerim:)))

Tarkanın annesi, çok korktum gitti yazılanlar diye:((

Denizciğim, işi gücü cilve...

Güneş Akay dedi ki...

13.mü?? :=) hayırlı olsun hep üzmeden ve üzülmeden gelsin.
Çok tatlı bakış atmış gerçekten..