2 Eylül 2009 Çarşamba

Bakıcı- Son durum


Yaklaşık bir ay önceki yazdığım yazılarımdan da hatırlanacağı gibi beni derinden sarsan,ömrümden ömür giden günlerim olmuştu bakıcı derdi yüzünden;

Uzun zamandır bu konuya değinmediğim için yazmak istedim,seyirci bilsin diye(Orhan Pamuk gibi yazdım:)).

29 Temmuzda başlamıştı bizim yeni bakıcımız, Rüya nihayetinde alıştı sayılır, sayılır diyorum çünkü bir olay bekliyorum ki o gerçekleşmedi henüz, şudur; saat 6 da bakıcı giderken-dışarı çıkmaya bayıldığı için- kucağına atlamak ve dışarı çıkmak istemesini bekliyorum, henüz gerçekleşmedi.Diğerine atlıyordu çünkü.

Onun haricinde, bu bakıcımız biraz soğuk bir kadın,Rüyayı seviyor,anlıyorum,çok sık öpmesi yasak olduğu için kokluyor,içten yapıyor.

Sayılır demiştim ya; bir de ben eve gelince asla bakıcısına gitmiyor,ayakkabısını bile giydirmiyor,ben bunu büyüdüğüne bağlıyorum.

Bizim ilişkimize gelince; şimdiye kadar söylediğim hiçbirşeye itiraz etmedi,yorum yapmadı, benim kafam bu açıdan çok rahat.

Rüya artık ona da cilve yapıyor,kabullendi.

Geçen gün eve girdiğimi görmediler; ilişkileri oldukça güzeldi,sakin sakindiler.
Diğer bakıcısı kadar bağlı değil farkındayım ama sebebini bilemediğim bir şekilde içim daha rahat...

6 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Yaşasın :) için rahat ya, gerisi gelir....

Deniz dedi ki...

aman aman süper

Güneş Akay dedi ki...

Senin içinin rahat olması çok önemli, senin bu yazılarını okudukça, şükrediyorum.

sinem dedi ki...

Elifcim önemli olan içinin rahat olması.Bak senin geldiğini duymamışlarken ilişkileri gayet iyiydi diyorsun.Eve geldiğinde Rüyanın yaptıkları bence de onun büyüyüp bilinçlenmesinden dolayıdır.

Sen Gelince dedi ki...

İçindeki sese her zaman kulak vermeli insan... Çok sevindim Elif'cim:)

ELİF dedi ki...

Çok teşekkür ederim arkadaşlar...