25 Eylül 2009 Cuma

Gözlerinden de büyük kalbin....

Karnının ağrısına, günde 6-7 kez yapılan kakadan dolayı pişen poposuna, yemesine rağmen yediklerinin 12 saati geçmeden kendilerini bezde bulmalarına, burnunun akmasına, altını değiştirirken acısından bacaklarını kaskatı yapıp benim geçti kızım diye yalvarışlarım karşısında gözyaşlarının yanaklarından süzülmesine, dişinin emziğini kopartacak derecede kaşınmasına, tüm bu sebeplerden dolayı uykusunu bile rahat uyuyamamasına rağmen.....Bana sarılırken sırtıma pıt pıt vurmaya, babasının geldiğini duyduğunda elini ağzına götürüp kahkaha atmaya, biz herhangi bi sebepten güldüğümüzde o da konuya kendini de katıp bizimle birlikte ahahah diye gülmeye, hiçbirşey yokmuşçasına neşesinden birşey kaybetmemeye devam ediyor. Gece 10 defa uyanıp, hıçkıra hıçkıra ağlamasını yok sayıyorum bu sebeplerden....
Not: Bu fotoyu bizim için hazırlayan canım arkadaşıma da sonsuz teşekkürler....

8 yorum:

Güneş Akay dedi ki...

Ayy kıyamam yaa pişik hiç yaşamadık ama tahmin edebiliyorum,kahkahaları hiç eksik olmasın, resim de çok hoş.

Sen Gelince dedi ki...

Annelik bu işte Elif'cim... Yani senin yaşadıklarından ve bunlar karşısında hissettiklerinden bahsetmiyorum sadece... Benim ya da başka birinin bunları okurken nasıl duygular yaşadığından... Çok mu karmaşık oldu bilmiyorum... Ama demem o ki ben okurken bile tuhaf oluyorum böyle yazılarda:)

Sibelbek dedi ki...

Canım beniimmm!
Dünya onlar için biziz, bizler için onlar işte :)
Çok geçmiş olsun...
Şimdiki gibi, hayatın hep gülen yüzünü görsün...

füsfüs dedi ki...

ne kadar güzel anlatmışsın elifcim, hem duygulandım hem gülümsedim, çok hoşuma gitti

xxx dedi ki...

rüyadadamı pişik var.. alyada pişik oldu. geceleri çok uyanıyo... zombiyim.. sanada kolay gelsin.. zor ama sarıldılarmı unutuveriyor insan.. bide öptümü bitiyor iş..

Tarkanın Annesi dedi ki...

Gerçekten bazen ben düşünüyorumda onların pişikleri karın ağrıları gazları guzları ateşleri halsizlikleri ishalleri kabızlıkları diş kaşıntıları v.s.... bizde olsa ki çoğu zaman bunların birçoğu aynı anda oluyor biz ne Nemrut ne sevimsiz ne somurtkan olurduk. Oysa onlar tüm bunlara rağmen sabah gülerek uyanıyorlar sana gülücükler atıyorlar. Tıpkı bugün bizimkinin yaptığı gibi.

ELİF dedi ki...

Güneşciğim bugün daha iyi şükür..

Özlemciğim, aslında çok hissettim yazarken...

Tibetin annesi, hele de onlar için bizler....

Füsuncuğum,ya? sevindim beğendiğine, duygulanman anneliğinden:))

esracığım onun poposunu kırmızı gördüğüm sürece içim acıyo...

Sibelciğim ne güzel demişsin,gerçekten de öyle bunlar sevgi kelebeği:)))

evrim dedi ki...

ay duru hanım da pişik oldu..sanırım domates..asitli olduğu için..duru domatese bayılıyor diye bizde yedirdik yedirdik..altını değiştirtmemek için yavrum nasılda kaçtı benden..anestol ve pişik kremi ile rahat uyudu sabah biraz daha iyiydi..atvsiye derim pişik kremine biraz anestol ekleyince çok rahatlatıcı oluyor..geçmiş olsun..