26 Şubat 2009 Perşembe

ya...


Dün saat 3 gibi eve vardım,kapıda her zamanki gibi tatlı yavrum ve bakıcısı beni bekliyordu,beni görür görmez suratında kocaman bir gülümseme yine miniğimin, hemen kucağıma aldım tabi sarıldım sarıldım, o her zamanki gibi hemen etrafındaki eşyalara ulaşma isteğiyle uzandı ona buna. Ordan bakıcımızdan bir ses(bunu hep yapıyor ve inanılmaz sinir oluyorum) "rüya gel", rüyada ona gitti ve geri almak istediğimde gelmedi bana. Ve işte o an benim yıkıldığım andır,biliyorum saçma böyle bir şeyi takıyor olmam, elimde değil.

Ve ben tüm gece bunu düşündüm : ya beni daha az severse(sanırım karşılıksız bir sevgide bile arıyo insan sevilmeyi) , ya bana öfke duyuyorsa işe gittiğim için , ya onunla daha fazla eğleniyorsa, ya ben yeterince iyi değilsem , ya ben zaman zaman sinirli olduğum için beni sevmezse , ya sevmezse, ya ..., ya ..., ya.... ne yaparım....

6 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Bütün bu kaygılar ne kadar benden, ne kadar bizden... Karşılıksız sevgi diye addetsek de anneliği olmuyor işte karşılık beklenmeden... Belki bakıcıyla uygun bir dille konuşabilirsin bunu...

ELİF dedi ki...

aslında bakıcının yaptığı o kadar sorun değil,benim sorunum neden rüyanın onu tercih ettiği(aslında çokta olmuyor bu durum),bi yandan da bakıcıyı sevmesi de iyi birşey ama...kafam karışık nilsunun annesi...

zeynep dedi ki...

duygusal açıdan bakınca haklısın ama bence bebiş bakıcıyı böyle sevdiğine göre aralarında iyi bir iletişim olmalı. ama bakıcının senin yanında böyle hareket etmesi saçmalık değil mi?

Adsız dedi ki...

Benim okuduğum bir çok kitap bundan bahsediyor Elifciğim çünkü her çalışan anne kaygılı ama bebeğimiz bakanları ne kadar çok severse o kadar şanslıyız,bunu unutma bence kızının sevdiği bir bakıcın olduğu için şanslısın.Büyüdükçe daha farklı olacak..
Sevgiler.

ELİF dedi ki...

zeynepcim evet haklısın zaten bu konuda birkaç kere uyardım ama...
güneşcim aslında bir yandan da hoşuma gidiyor bakıcıyı sevmesi ama beni çok sevsiiiinnn:)))

Adsız dedi ki...

Begüme babannesi bakıyor ve biz de aynı durumları yaşıyoruz :) ve ben hiç bir şekilde uyaramıyorum :=))
Sevgiler