20 Şubat 2009 Cuma

gezenti...


Dün günlerden perşembe,her hafta olduğu gibi 3 saat çalışıyorum sadece,eve 12 de geldim türkan teyzesi giydirmişti zaten ben gidene kadar rüyacımı,bindik arabaya dooğğru tuba teyzesine..çınarcık uyuyordu ve sonra uyandı.Rüyacığım her gezimizde olduğu gibi yemek yemeyi ve uyumayı reddetti tabi ki,ama olsun zeynep ve çınarın hatrına oyun oynadı birazcık,uykunun huysuzluğu iyice gelince saat 4 te kalktık.Ve beklenen sonuç arabaya biner binmez uyudu...
akşam ise zor uyumamıza rağmen sabah 5 e kadar hiç kalkmadan uyudu(uzun zamandır ilk defa) bir telaşla uyandım neden ses gelmiyor diye,gittim baktım nefes alıyor(alışkanlıktan insan korkuyor valla) döndüm yatağıma ama nerdeee uykum kaçtı bi kere,ama olsun 5 e kadar kesintisiz uyudum ya yeter.
Bu arada beni çıldırtan yemek püskürtmelerimiz devam ediyor...
Hop hopun da hakkını iyice veriyor artık,kollarıylada destek verip daha çok zıplatıyor kendini,çok şeker kız ya cimcimem,nazar değmesin kuzum sana.Seni çok ama çok herşeyden çok seviyorum.

Hiç yorum yok: