28 Şubat 2009 Cumartesi

avavavavava..


Rüyacığım dün dağarcığına yeni bişey daha ekledin;ağzına elimle vurunca avavavava yapmaya başladın,aslında ben ara ara deniyordum bu hareketi sen sadece kedi gibi elimi yalıyordun,dün bir kere daha denedim ve ağızdan bir ses aaaaa,ben vurunca avavavavaya dönüştü:)) Hergün birşey ekleniyor her geçen gün daha da cadı ve sevimli oluyorsun.

o kadar meraklı ki rüya,kucaktayken bile herşeyi ellemek, herşeyi yere atmak istiyor,mama sandalyesinden bir şeyi yere atarken ta gözümün içine bakıyor"atma kızım kıracaksın oyuncağını" oo biz kime dedik pat yerde ve her seferinde o gözler sesten kısılır.

Bu yazıları yazmadan az evvel uyudu minik hanım; koskoca yatağında yastığın üzerine çıkıp o şekilde uyuya kaldı, yatağın enine doğru.

P.s.:bu 2 gün önceki uyuma halimizdir...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Oy maşallah Rüya hanıma,Elif her hareketleri ne kadar özel oluyor bizim için değil mi,ne güzel uyumuş..
Sevgiler.

Sen Gelince dedi ki...

Ben de Nilsu'ya yapıyorum ama bir kev avavavava yapıyor ikincisinde sinirleniyor. Bu arada Rüya çok güzel uyuyor bu resimde:)

ELİF dedi ki...

çok teşekkür ediyorum,güneşcim özel olmazmı,anne olunca farklıymış,önceden çok sıradan gelirdi böle şeyler, nilsunun anneciği yerim ben o sinirlene nilsuyu:)