8 Kasım 2010 Pazartesi

Bizden...

 Çok fena :)
O "çok" u söylerken çog gibi çıkan, üzerine bastırarak söylenmiş bir "çok"..Ne laflar ne laflar....
Birşey söylediğinde, "efendim anneciğim" dedim,
Sana söylemiyorum, babama söylüyorum, diye tersledi beni :)
*
Dün akşam babaanne ve dedesi geldi yazlıktan nihayet,
Kapıyı açmaya giderken,
"Anne, çok sevindim" diye mutlulukla açtı kapıyı...
*
Büyümeye takmış durumda,
Yaptığı herşeyi büyümüş olmasına bağlıyor ve bebekler böyle yapamazlar di mi anne? Ben büyüküm di mi anne? diye soruyor.
*
Sorularının başına koyuyor "Di mi?" sorusunu..
Di mi? Ben büyük aplayım anne?

 Geçen sene burada yazmıştım, 1 yaş doğumgününe gittik Güneşin...
Köpeğin peşinden ayrılmadı, adı Tarçın desem de, o her görüşünde , Aaaa KOpek, diye peşinden gezdi...
Zavallıcık yine saklanmış...


Kendi kendine evcilik kuruyor, bebeklerini uyuttuğunda tüm ışıkları kapatıyor ve biz sessiz olmak zorundayız :))

Hadi anne Espark'a gidiyoruuz, arabamı park edicem, diyor, ben yanında yürüyerek gelecekmişim, o Fred Çakmaktaş gibi ayaklarıyla arabasını yürüterek gelecekmiş...

Acayip düzenli, şaşırtıcı bir şekilde hem de, oynadığı oyuncakları, resim yaptığı kalemleri, oturma odasındaki minderleri, kahvaltının tabaklarını, okuduğu kitapları, herşeyi yerleştiriyor...
Di mi anne, Babam hiç düzenli değil? diyor...
Çocuk farketmiş bir kere, yalan söyleyemem ki...
Pek değil anneciğim, diyorum :))

4 yorum:

derya dedi ki...

dimi elif saçlarının rengi çok güzel olmuş :)))

füsfüs dedi ki...

allahım o nasıl bir bluzdur, bana olsa giyeceğim bayıldım. iyice dili çözülmüş artık lafalara bak sen:)

bahriye-krm dedi ki...

evet rüyacım sen büyümüşsün artık...çok tatlı ve çok düzenli biz kız olmuşsun...maşallah sana...

Deli Anne dedi ki...

Çok güzel ama bu kız çok güzeel bakıyor.. Rüya gibi sahiden dehali..