28 Ekim 2009 Çarşamba

Son 4'e girmiş bulunuyoruz.

16.dişte kendini gösterdi, sivri mi sivri köpek dişi 4.sü. 20 dişi tamamlamaya kaldı 4 tane azı...
2 gecedir ikide bir uyanmalar, durup durup bana yapılan mızıklamaların sebebiymiş 16.
Her bebeğine , her peluş hayvanlı oyuncağına isim koyduğumuz gibi bu dişe de; -onaltıncı- ismini koydum ben...
Kedisi var; bi yoluk bişey ki adı; Gri...
Bazen kuyruğuından tutup sürükleyerek gezdiriyor, bazen de boynuna sarılıyor Gri adlı oyuncağının....
Hıh poposunu iyileştirdik, kaka sayılarını normale döndürdük ya, kaşınırız biz.
Görünce ne ben dururum almadan, görünce ne o durur yemeden...
İncir...Cırcır yapma kızımı olur mu? O seni severek yiyor.
Tipe bakılırsa sen mi onu yiyorsun o mu seni yiyor,tartışılır tabi..

İncir üstü mandalina napar, ııh yok yok bozmaz, öyle olmasın istiyorum ben çünkü...

Bu da durup dururken mızmızlanma örneğidir..."Kızım şu an ki ağlamanın sebebini ben anlamadım, büyük ihtimalle sen de bilmiyorsun" diyorum daha çok ağlıyor:)))
Tokası yeni...2 tane olmasına rağmen saçlar henüz tüy şeklinde olduğundan şimdilik 1 adet takıyoruz...
Haftasonu arkadaşım doğum yaptı; Minicik 2,5 kilocuk, kuş gibi...Hoşgeldin Güneş bebek...

16 yorum:

elfeyp dedi ki...

16. diş mi?? Biz daha 7deyiz yaa!!İşimiz çoook daha :)

NALAN dedi ki...

Mşallah Rüya 'ya valla
bizde daha 4'ü görmedik...

füsfüs dedi ki...

ne güzel çoğu bitmiş azı kalmış, bizde de daha çoook var
o sebepsiz ağlamaları hem komik hem sinir bozucu değil mi?

ELİF dedi ki...

Elifciğim, dişler var ama ne işe yarıyolar ki, yemek seçme o biçim yani...

Nalancığım, sen de 16.diş diye bir yazı yazacaksın, ben sana hatırlatacağım 4.dişi:))

Füsuncuğum, o sebepsiz ağlamaların büyük bir kısmı sinir bozucu, komik olması da sinirimin bozulmasından zaten:))Öpüyorum canım seni ben.

Ege Sönmez dedi ki...

16. dişiniz hayırlı olsun biz daha 8 dişteyiz 2 azınında uçları çıkmış ama tam patladımı bilmiyorum elletmiyor oo daha çook yolumuz var dişlerde. Sabırsızlıkla bekliyordum dişler çıkınca yemesi daha iyi olacak diye ama baksana rüya hala yemek seçtiğine göre bizdede durum değişmeyebilir.
öptüm sizi

Deniz dedi ki...

senin diş uzmanlığının hastasıyım:))

ELİF dedi ki...

Ege sönmezin annesi, neden elletmez ki bunlar gerçekten dişlerini yahu, sanki çekcez,hayret bişiler yani.Umarım yemek seçen biri olmaz Ege...

Denizciğim, çok istiyorum dişlerinin güzel olmasını ama gel gör ki acayip çirkin:))))

Mlke_Btkn dedi ki...

Çok şükür sona geliyoruz bizde şu an tamda köpek dişlerimizi çıkarıyoruz :)) salyalar yemek yemede direnişlerde cabası :((
Umarım yemek olayını alışkanlık haline getirmez çabucak çıkarlar..

İncir yemesine de ayrıca bayıldım cırcır olmaz umarım :)))

R. Berin Tuncel dedi ki...

ben saymıyorum artık dişleri... bu arada Rüya'yı yılın "meyve güzeli" seçiyorum.hayırlı olsun :)

gelibolu17 dedi ki...

selam,ziyaretiniz için çok teşekür ederim,
her zaman beklerim,
kızınızıda Allah bağışlasın,çok şeker maşallah.

Aileniz gelibolu'da nerde oturuyor acaba...
sevgiler selamlar

balböcükleri dedi ki...

ay tipe bak cadının:)çoğu gitmiş azı kalmış atlatır kolayca inş

Alya Derin Sönmez dedi ki...

güneş bebek hoşgelmiş diyelim..
diş konusunda maşallah.bizimkinde henüz diş yok.nene diyorum ben ona.)insanın ne kadar olsada kafası takılıyor..hayırlısı.
ağlarken bile çok tatlı ama.nazarlar değmesin:)

sinem dedi ki...

Vavvv yetişemiyoruz Rüyanın dişlerinin çıkış hızına ya ...Bizimki daha 8 de.gerçi diş çıkması yemesine olumlu katkıda bulunmuş gibi...Güneş bebeğe ise bizden de kocaman Hoşgeldin...

Pembe Tatlar dedi ki...

Ay maşallah canım...
Minik kuzunda çok ttalı ..
Çorbayı beğenmene çok sevindim:))
Tşkr ediyorum..

ELİF dedi ki...

Batıkanın annesi,teşekkür ederiz.Bende cırcır olmamasını umuyorum.

Ensar Beranın annesi, tacımız nerde:)))

Gelibolu17, ben teşekkür ederim.Eğritaşta bi yazlığımız var, bir de çarşıda var ama çarşıdakini nasıl tarif edeceğimi bilemiyorum ki:))

Serpil, kuzum yorumlara cevap yazamıyorsun artık, fazla yorumdan sanırım:))

Alyanın annesi, 10 aylık oluncaya kadar rüya hiç diş çıkarmadı bende ona nene derdim:))

Sinemciğim he valla, yemek yemeyi çok istiyolarda bi dişleri eksikmiş gibi:))))

Pembe tatlar ben çok teşekkür ederim, benim evde eskiden çorba omazdı şimdi Rüya sayesinde hergün bi çorba var...

haticesural dedi ki...

3. fotografa bakınca bir an kızımı gordum sanki :) Mızmızlıkta, şu gözünden yaş akıtmadan numaradan aglamalarda ustune yoktur da:)
E dişinide hayırlı olsun diyelim.
Bizim kızın da ilk dişi 11. ayının içindeyken pırtlamıştı. Anasına çekmis:)
Sevgiler...