26 Kasım 2010 Cuma

Keşke resim kabiliyetim olsaydı, aramızdaki 29 yaş farkın hakkını bile veremiyorum :))

 

Bayram Rüya'sı :)
Büyük halanın elini öptükten sonra, çantadan çıkan cüzdandaki kağıt parayı reddedip bozuk paraları isteyen bir kızım var, ben her ne kadar "hayır kızım diğerini al, onunla çok daha fazla süt alırız" desem de ikna edemedim...
Babaannesi ona kırmızı küçük bir cüzdan verdi, paraları hala orda, ne isterse onu alacağız...Bazen bebek diyor, çoğu zaman da süt :))
 

***


 En çok sevdiği şey resim yapmak...
Ama benimle...
Küçücük sandalyesine oturup, onun seçtiği kalemlerle boyuyoruz...

"Ayyy anne, çok güsel yapmışsın, çok bevendim..." dedi..
Sanırım çizgi dışına çıkarmamak haricinde beğenilecek hiçbir tarafı yok bu beceriksiz boyamamın...
Ondan başkası da beğenmez bence...
Önemi var mı? yok bence....:)


17 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

bende de resim sıfır :(

ama bence de bir önemi yok :))

Mlke_Btkn dedi ki...

ay bu ara asıl söyleyeceğimi unuutum saçları ne kadar güzel olmuş onun öyle :))

maşallah boşuna dememişler anasına bak kızını al diye :))

çok güzel olmuş maşallah...

ELİF dedi ki...

Yengesi fön çekiyodu :) bizimki de bana da yap dedi :) Süslü olcak galiba, nedense :))

Mlke_Btkn dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
derya dedi ki...

çok güzel olmuş maşallah ona;)

Aygül dedi ki...

Elifcim tam rüya gibi bir kızın var Maşallah.Allah nazarlardan saklasın.

bahriye-krm dedi ki...

ben sizi neden bu kadar çok seviyorum (anne-kız)...hem de hiç görmeden...o nasıl bir güzellik..hem çok tatlı,hem de çok mütevazi...

Adsız dedi ki...

akşam akşam güldüm biraz:)
elbette başka kimsenin önemi yok!
rüya beğensin yeter!
anneler bu "anlar" için yaşamıyor mu zaten?
sevgiyle, güzel bir haftasonu sizin olsun

Işıl dedi ki...

bende rezıl oluyorum nısa bır sey cız deyınce

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Ne tatlı, cici kız olmuş öyle, hala "süt" kuzusu bu arada...

Ömer Tuna dedi ki...

aman boş ver bee onlar zaten ressam elinden çıkmış gibi istemiyorlar çöp adam bile yetiyorda biz anneler daha fazlası diye tutturuyoruz:)

aysencifci dedi ki...

Yerim o güzelliği! Öp bol bol benim için onu annesi.

evrim dedi ki...

ilk fark ettiğim şey resimlerde kalemi tutuşu...harika...ikincisi saçlar...çok güzel uzamış..maşallah...duru cumartesi günü saçlarımı düzleştirirken bana da yap anne dedi birazcık ona da yapar gibi yaptım hayır dedi...gerçekten yap şakacıktan değil...biz de düzleştirdik en düşük ısıda saçlarını..o güzelim bukleler gitti ama duru çok mutlu oldu anne gibi oldum dedi:)öp fıstığı benim için

Sibelbek dedi ki...

ben sizi çok seviyorum...

Deniz dedi ki...

Tam fön mü çektiniz haspama diyecektim:))) okudum yorumlarda


TAtlişkooooooonun baldan tatlı nice bayram anısı olsun inşallah

Kızııım bu arada dışarı taşırmadan RÜya boyadı zannettim önce

ELİF dedi ki...

Deryacığım çok teşekkür ederim.

Aygül, amin, hepimizinkini :)

Bahriyeciğim, ne tatlısın, çok sağol, öperim yakışıklı oğlunu..Biz de sizi çok seviyoruz..

Müdürüm, onun iltifatı herşeyden güzel.öpüyorum..

Işılcığım sanırım ilkokula başlayınca ben de rezil olacağım:)

Kirazcığım, hem de ne süt kuzusu, çok bebek daha :))

Ömer tuna, bizi beğensinler istiyoruz :))

Ayşenim, öpmez miyim hiç? :)

Evrimciğim, kalem tutuşumuz aynı, orta parmağı da kalemin üstüne koyuyor:) Ertesi gün bizim fönden eser kalmadı, bukleler hemen eski haline döndü :)

Siboşum, ben de sizi çok seviyorum, biliyorsun...

Denizciğim, Rüya da pek taşırmıyor aslına bakarsan, bak anne dışına taşırmadım diyo hatta :))

uğurlu gelecek dedi ki...

bayıldım bayram elbisesine ayakkabısına. süslü olacak orası kesin..onun için resimi harika yapman değil bence yanında olup birlikte yapman önemli o onu beğeniyor :)..