24 Kasım 2010 Çarşamba

Mutlu ol yeter...

 Güzel bir bayram geçti, bitti, gitti...
9 gün bir otelde tatil yapsaydım eminim daha uzun gelirdi bana bu tatil,
Evde, bir çırpıda geçiverdi...
Dün okuldan geldiğinde yaptığım birşey için, "çok mutlu oldum, anne" dedi...Mutlu olmasından çok bu cümleyi kurduğuna sevindim içten içe galiba...Okul çantasından günlük yaptıklarının özetini okuduğumda anladım "mutlu olmak" kavramını öğrendiklerini. Ertesi gün öğretmenini aradım, cümle içinde kurduğunu haber verdim :) Kitap gününde "Mutlu Suaygırı" adlı kitabını göndermem de tamamen tesadüften ibaret...

Bizim çalışma odasındaki kitaplığın 4 rafına el koymuş durumda, odasına aradığım kitaplığı İkea' dan getiremedik, şimdi kendim çizmeye karar verdim...

5 kişiye öğretmenlik yapıyor ya Rüya' nın öğretmeni...
Birleştik 5 anne hediyemizi aldık kendisine...
Pekiiii, hediyeyi verirken neden benim gözlerim sulanıyor, alan değilim ki....
Utancımdan dolayı, biran önce uzaklaşmak isteğiyle zor attım arabaya kendimi..
Deli misin nesin be Elif? dedim..
Koskoca kadın oldun hala çocuk gibisin.....

11 yorum:

burcu dedi ki...

siz hep mutlu olun e mi?bunu çok hakedenlerdensin elifcim...

Mlke_Btkn dedi ki...

delisin...

Deniz dedi ki...

Rüyacım mutlu olmuş, canımmmmmmm

Unknown dedi ki...

Annesin :)

bahriye-krm dedi ki...

bir an düşündüm de bende duygulanırım sanırım elif :(
bunlar çok güzel anlar...
bencede canım siz hep mutlu olun...

Işıl dedi ki...

HEP MUTLU OLUN MUTLULUKTAN DOLSUN GÖZLERINIZ

Hilal dedi ki...

Elif, o çocuk hep yaşasın içinde. sevgiyle kal...

haticesural dedi ki...

Yok yok deli değilsin Elifim, hepimizin bir kaç tahtası eksiliyor anne olduktan sonra :)

İlk fotoya bayıldım, fındık burunlu seni.

Sibelbek dedi ki...

seni sen yapan bu çocuk halin zaten :) o mutlu cimcimeyi de yer yer bitiririm :)

füsfüs dedi ki...

evet hala çocuk gibisin çok ama çok tatlısın:)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

içindeki o çocuğun şeker portakalı yanaklarını öperim ben :))