3 Kasım 2010 Çarşamba

Atayı ziyaret, kendimize ziyafet...

Çok güzeldi...
Hayatımda geçirdiğim en anlamlı 29 Ekim'di, çünkü Anıtkabir' e ilk defa gittim ben...
Ve hayatımda geçirdiğim en eğlenceli 29 Ekim'di, çünkü çok çok uzun zamandır bu kadar çok eğlenmemiştim...
Hiçbirşey düşünmeden eğlenmenin değeri paha biçilemez, gerçekten...
Tek yaptığım sadece eğlenmekti...

Etrafımda o kadar çok çocuğunu bırakıp gelmiş anne vardı ki, o yüzden de içime sıkıntı oturtmadım açıkçası...
Bu kadar çok eğlenmemi sağlayan dostlarıma sonsuz teşekkürler...

Bloguma yazmam gereken o kadar çok şey var ki, tabi ki başrollerde Rüyacık...Unutmadan, üşenmeden yazmalı...Umarım....

6 yorum:

Burcu.. dedi ki...

Ağlasam sesimi duyar mısınız mısralarımda:(
Dokunabilir misiniz gözyaşlarıma ellerinizle :((

Sen Gelince dedi ki...

Burcu:))) Duyarız duyarız:) Elif sen de yaz artık...

Mlke_Btkn dedi ki...

Seni ben tanımalıyım ben ben beeennnnn... geziniz hakkında bişi demiyorumm...

Ankara hep sıkıcı gelmiştir bana zaten ;)

Işıl dedi ki...

ne güzelolmus

xxx dedi ki...

ayrıntıları merak ediyorum... sefanız olsun.. arada lazım böyle şeyler..

bahriye-krm dedi ki...

yazılarını ve tabiki rüya'yı bekliyoruz...