28 Ekim 2010 Perşembe

Pazar günü fotoğrafları....

 Bu makinaların çıkardığı gürültülere öyle alıştı ki, dibinde çalışan silindirin deprem etkisi yapan vibrasyonundan bile hiç korkmuyor...
 Beze geri dönüş yaptık, şimdi rahatız, ikimizde...
İlk söylediğimde çok kızdı bana, takma bez diye fırça attı, anlattım, sen hazır olduğunda giyeceksin kilodunu, söylediğinde dedim,
Tamam anne, sonra söyleyeceğim ama dedi, anlaştık:)
Her seferinde soruyor bana hala, neden bana bez takıyosun anne, diye,
her seferinde anlatıyorum...
 Babası avukat olmasını ister, bense sanatçı...
Çok isterim gerçekten sanatın bir dalıyla ilgilenmesini, meslek olarak seçmese bile hobi olarak yapmasını...
Aslında o ne isterse onu olmasını isterim....

 Zıpla, zıpla, zıpla diye şarkı söyleyerek, sekerek geziyor şu sıralar...

Asfalt kokusunu sever belki babası gibi, evliliğimizin ilk yıllarında her akşam duvardan duvara halı kaplı evimde asfalt toplardım halının üzerinden, çıkmaz biliyor musunuz, tinerlemeniz lazım, nohut rengi halı siyah benekli olurdu her akşam :)) Hiç şikayet etmedim ama...
Evlilik demişken tam 9 sene önce dün...
Üçümüz yedik kutlama niyetine yemeğimizi...
Dedim ki; annecim biliyor musun 9 sene önce bugün evlendik babanla...
Dedi ki; neden evlendik anne? :))
Ekmeğini taştan çıkarmak, tam da bu işi yapıyoruz...
Şişko silindirci Hüseyin Abiye, oğlu yok ya kızına öğretiyor işleri, dedim..
Gençsiniz yaparsınız bir oğlan dedi:))
Bilmiyor ki doğurma konusunda çok beceriksiz karşısındaki:))
Hem kız-erkek farkeder mi?


Şu an evde 5 adet kışlık montu var ve bunların sadece 1 tanesini ben aldım, o da geçen sene...
Bazısı 1 kere bile giyilmemiş, giyilenler de hiç eskimemiş...
Dolabı tıklım tıkış...
Annem; kızım alma artık birşey, çok fazla kıyafeti var, dedi...
Çok beğenmediğim sürece almıyorum ki zaten dedim:))
Hı hı inandı :))

Bu hafta tüketim hakkında yazdık, en tüketici ben, bugün süt harici birşey almayacağım, allahım ne tutumluyum....

15 yorum:

Ömer Tuna dedi ki...

Ben 3 aydan sonra hala belki tam öğreniriz diye hala bekliyorum. Ama hava iyice soğuyunca öğrenmezse beze devam olacak galiba. Hayırlısı..

derya dedi ki...

ne güzel fotoğraflar, güneşli, ağaçlı, rüyalı;) bu gri istanbul günüme iyi gitti... bez konusuna ne yazıkki bi yorumum yokk:)

bahriye-krm dedi ki...

9 yıl...daha nice güzel yıllara inşallah elif...
evet bence de farketmez kız ya da erkek :))yeterki istesin...
rüya ya kocaman bi maşallah ondaki bu tatlılık bu elektrik oldukça güzel işler yapar...açıkçası bende istiyorum kerem'in asıl mesleğinin yanı sıra sanatla ilgili bir hobisinin olmasını...bakalım zaman ne gösterecek...
diğer konuya gelince kesinlikle sabırlı olmak gerekiyor...bizde gündüz olayını çok küçük yaşta öğrenmemize rağmen gece bezini atmamız aylar sürdü...tam pes ettiğim anda gece kaçırmalarını bıraktı kerem...

elif-kayra dedi ki...

nice 9 yıllara,

Sümeyye dedi ki...

kızınızla birlikte daha nice güzel senelere inşallah :)

elif ada dedi ki...

Ama ben ikinci ve onuncu fotoğraflara bayıldım. Gelip o yanaklardan kocaman öpmek istiyorum. Ve nice nice yıllara... Bir yastıkta kocayın

Deniz dedi ki...

harika fotoğraflar:)
ve hayattan...

Ayrıca mutlu seneler kocanla sana, bir yastıkta:)

Mlke_Btkn dedi ki...

ayy bu kız beni öldürecekkkk........

balböcükleri dedi ki...

ne güzel resimler rüya çok şeker nice 9 yıllara

Burcu dedi ki...

Daha nice 9 yıllara... Aslında 9 olduğuna inanamadım, ya çok genç evlendin ya da çok ötesi bir şekilde küçük gösteriyorsun. Rüya her zamanki gibiçok şeker.. Su içerkenki foto ise süper...

Deli Anne dedi ki...

Son yazımı tanıdığım blogculara ayırdım. Sizinle ilgili de ufacık bir yazı var. Sevgiler.

füsfüs dedi ki...

eliiif bayıldım bu posta, defneye iş makinelerini göstermem lazım hatta size gelelim iş makinelerinin yanına gidelim:)
fotoğraflar çok güzel, hep bekliyorum bak böyle postlar, öptüm

ELİF dedi ki...

Ömer Tuna, bence beze devam :) dilim yandı benim:))

Deryacığım, sevindim iyi gittiğine:)

bahriyeciğim, teşekkür ederim. Bi gün öğrenecektir elbet :))

Elifciğim, sağol canım.

Sümeyye, inşallah, teşekkür ederim.

Sibelbek dedi ki...

daha nice yıllara Elifim... hayat sürprizlerle dolu, bize neler getireceği hiiiççç belli olmaz... hayatınız hep güzel sürprizlerle, mucizelerle dolu olur umarım. seviyorum sizi...

ELİF dedi ki...

Umurcuğum, çok sağol canım keşke Ankarada görüşebilseydik..

Denizciğim, ne güzel koymuşsun ismini "hayattan" ta kendisi, sağol..

Melikeciğim, Ege diye bi arkadaşı var sınıfta Rüyaya aşık :) 2 yaşında bu veletler.:))

Serpilciğim, çok sağol.

Burcu, fiks soru kaç gösteriyorum ? :)

Deli Anne, çok teşekkürler.

Füsunum canım benim, ah gelseniz keşke, ben Defneme birebir anlatırım herşeyi..Binerler bile Rüyayla birlikte Finishere :))

Sibelim, sen herşeyin en güzeline layıksın, bunu biliyor muydun?