21 Ekim 2010 Perşembe

Yeşil dede ve Zeyneti...

Ayakların yere değmeden oturunca en rahat olan karyola,
Kazanlı sobayla yapılmış bir banyonun has kokusu,
Koca bir kase yer fıstığı,
Kereviz sapıyla yapılmış şahane turşu,
Her şeyi bulabileceğin kiler olmuş soğuk bir oda,
Sıcacık bir dızlama:)
Tahta yerler,
Her geldiğimizde bu evde uyuyan bir koca:)
En az 25 yıllık, hışı çıkmış bir bebek ve bir maymun oyuncak,
Rüya' nın onları uyuttuğunda üstlerini örttüğü çember,
Yeşil gözlü - en az kendi dedem kadar sevdiğim - dünyanın en iyi insanı, Ahmet dede,
Her Peksimet yaptığında beni mutlaka arayan, o yaşına rağmen gördüğüm en güzel Babaanne, kızımın büyük Babaannesi,
Sen hep, kızıma ve bana nazar duaları oku emi?


Eşimin babaannesi ve dedesi....
En az onun kadar benim de babaannem ve dedem...

Yine her zaman ki gibi sıcacıktı o ev, geçtiğimiz Pazar günü.....

8 yorum:

Hilal dedi ki...

o evlerin sıcaklığı hiçbir yerde bulunmaz...

Adsız dedi ki...

Elifcim kıymetli seyler bunlar değil mı? Bizde yok mesela:(
ben rüya ya bayılıyorum zaten.. Her resmine baktığımda maşallah çok tatlı diyorum icimden
şimdi bir de dışımdan yazayım: maşallah rüyaya,sana,hepinize:)

elif ada dedi ki...

Ah ne kadar şanslısınız. Allah, onlara sağlıklı ömürler versin. Bizim için de ellerinden öpün

Sibelbek dedi ki...

ananemi özledim :(

derya dedi ki...

ben hiç bilmem o duyguları, hepsi erken vefat etmiş:( ne mutlu size... dilerim rüya nın çocuğuda sizin sıcacık evinize gelir;)

Deniz dedi ki...

okumuşsundur belki, Yaz'ın da var büyükbabaannesi... kocaman babaanne diyor ona. Allah uzun ömürler versin hepsine...

ELİF dedi ki...

Hilal, hele benim anneannemin evi :((

Anne müdürü, çok tatlısın teşekkür ederiz:))

Umurcuğum, öperim tabi..

Sibelim, ben de:( hem de çok..

Deryacığım, umarım, yaşlanmasak daha iyi ya, neyse artık :))

Denizciğim, kocaman diyen dillerini yerim ben onun...

Sen Gelince dedi ki...

Yok artık öyle bir evim ama ben de sizi özlemişim:)