14 Ekim 2010 Perşembe

Veli Elif..

Pazartesi günü öğretmeni, akşama toplantımız var, dedi, Cuma günü gelmediğiniz için size kağıt vermemiştim dedi,
Ay dedim nasıl olur? :) Ben ve veli toplantısı, annem mi gelsin? babam mı? diyecektim nerdeyse :))
Kendime geldim aynı anda, bendim veli ben...
Neyse, akşam 18:30' da okuldaydım, gitmeden önce süslendim, püslendim, bi önemli görevim vardı, haklıyım:))
İçeri girdim ve "ayyy ben ne çabuk veli oldum yaaa" dedim, gülüştüler bana, yakıştıramadı onlar da biliyorum:))
Siz Rüya' nın annesi misiniz? dediler kafalarını aşağı yukarı indirirken, belli zaten, ifadesiyle...
Sıralandık diğer veli arkadaşlarımla küçücük koltuklara, 5 veliyiz :)))
Kişiye özel değil, genele ilişkin bir toplantıydı, çok zevkli, çok eğlenceli.
Rüya' nın özgür kız tavırlarından, Batuhan' ın hiç susmadığından, Ege' nin Rüyanın yanağından aldığı makaslardan, Damla' nın sessizliğinden, Sude Naz' ın olgunluğundan...
Çok merak ediyorum, çok, dedim...Neler yapıyorsunuz, neler yapıyor?
İngilizce, seramik, müzik ve drama branş öğretmenleri çok memnunlar bu sınıftan:))
Evde piyano çalıp, ayağa kalkıp, alkış nerde? diye sorması meğer müzik öğretmeninin aynı tavrındanmış :))
Hiç İngilizce konuşmuyor evde, dedim,
Aaaa süper Goodmorning diyolar, dedi öğretmenleri:))
Çok zevk aldım ben bu Veli olmak işinden, çoook :))

Fotoğraflar, ne kadar yetenekli olduğumu !!!! anladığım kurabiye süsleme kursundan..

6 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Sevdim ben de veli Elif'i:)

Sibelbek dedi ki...

E harfinden belli :P

Birben dedi ki...

Çok lezzetli görünüyorlar.mmm..

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

veli bile oldun bak ne mutlu arkadaşım yaa :)

elif-kayra dedi ki...

kurabiyeler çok güzel görünüyorlar,
ellerine sağlık

xxx dedi ki...

bizimde kısa süreli okul maceramız oldu, bende çok heyecan yapmıştım.
kurabiyeler gayet güzel görünüyor.. eline sağlık..