13 Ekim 2010 Çarşamba

Özlemek güzel şey...

Çok yoğunum ama bir o kadar da boş zamanım var, nasıl oluyo? inanın ben de bilmiyorum..

Neler yaptım son 2-3 haftadır, neler...Kurabiye yapımı kursundan tutun da Çırağan' da muhteşem bir düğüne katılmaya kadar...

Benim küçük kurabiyeme gelince, son derece şaşırttı beni daha doğrusu yanılttı, tuvalet konusunda tabi ki...Ama hala pes etmedim, sadece biraz daha nazik olmam gerek o ayrı mesele...İnsan hergün karar veripte saniyesinde nasıl unutur kendine verdiği sözü bilmem ama, çok tutarsızım bu konuda...

Ha bir de medyumluk hali çıktı bende ki sorma gitsin:)) Gördüğüm rüyalar birebir çıkınca, iddia sonuçları için sıraya girenler bile oldu...

Birşey var bende, sebebini bilemediğim ama beni oldukça rahatsız eden birşey; fotoğraf çekmiyorum, fotoğraf çekmediğim için yazı da yazmıyorum, yazı yazmadığım için bloglara fazla bakmıyorum, fazla bakmadığım için yakalayamadıklarım...Böyle bir memnuniyetsizim kendimden....Geçecek gibi de değil işin kötüsü....

Oysa ki eskiden her gün ilk işim blog yazımı yazmak olurdu,
Eskiden demişken, eskiye özlem durumlarımız var dünyamızda....

7 yorum:

Sibelbek dedi ki...

şu aralar bu eskiye özlem, beni fena kemirmekte... hayırlısı olsun diyelim...

Adsız dedi ki...

elifcim arayı çok uzatma lütfen!
ben bayılıyorum Rüya kızın fotoğraflarına bakmaya:)
MAŞALLAH'ımı da yazayım da kocamanından nazar değmesin:)

Deniz dedi ki...

blogu boşlama:) seviyorum seni okumayı

elif ada dedi ki...

Elif, özledik seni. Güzel kızımı kocaman kocaman öp bizim için. Ve arayı açma bu kadar

füsfüs dedi ki...

elifcim diyeceklerimi yazmışsın zaten sen, lütfen fotoğraf çek ve yaz, kopma buradan, hadi ama:)

xxx dedi ki...

istanbul maceralarınızı bekliyorum.. rüyayı kocaman kucaklıyorum..eskiyi özleme boşver, gelecekteki güzel günlerin hayallerini kur..sevgiler

aysencifci dedi ki...

Özletiyorsun kendini ama en çok - kusura bakma- Rüya'yı! Sık sık yazsan iyi olacak yani:)DD
Bizim gibi bebek özlemi çekenlerin duygularını çok güzel anlatmışsın yazında, kalemine sağlık. Öptüm siz güzel kızları.