12 Temmuz 2010 Pazartesi

pazar çok güzeldi....

Bugün kahvaltısını yapar yapmaz tekrar yattı, kolu kanadı düştü yorgunluktan...
İznikteydik dün, dudakları mosmor olana kadar, daha doğru bir şekilde anlatayım; sabahtan akşama kadar çıkmadı havuzdan, çıkıp bir havlunun içine girip çıkması 2 dakika, bikinisini çıkarmam da 1 dakika civarında sürdüyse işte o kadar durdu dışarda, defalarca bikinisini değiştirdim ıslak ıslak oturmasın diye,hiç gerek yokmuş, boşuna eziyet kendime:)) ha bir de yemek yediği saati sayarsak, toplam en fazla 1 saat durdu havuz dışında....

İnsan bu kadar mı sever suyu, bu kadar mı korkmaz...
Pekiiii, ayaklarını çırpmayı kim öğretti???
*
Yaptıklarını, konuştuklarını anlatmaya yetişemeyeceğim.
*
Babaannesindeydik bu akşam, boyama kitapları verdi babaannesi, o resimlerin içini dışına çıkarmadan boyadığında, kreşe gitmesi gerektiğine karar verdik, yaz sonunda sanırım yarım gün başlatacağım...
*
Bu bendeki blog tembelliği yaz sezonundan olsa gerek, bari tatile gidemiyorum, blog tatilinde gibi hissedeyim diye mi bilmem ama, yazmadığımda aklım burda, yazmaya taakatim yok, yazmamaya da tahammülüm...
*
Rüya kız, büyüyor, öyle de güzel büyüyor ki hem de.....
Dün dönüş yolunda sürekli şarkı söyledi, sonra bana seslendi;
-Naşı şöledim? diye sordu:)))
Ne denir ki?
- Harika söyledin anneciğim harika...:))
*
Az önce uyutmak için yanına girdim;
-Kujama gel anne, dedi:)))
Sarıldık...
*
O kadar çok gülüyorum ki herşeyine, her hareketine, gülmemden mutlu oluyor:))
Bu yaşta çocuklar çok komikler bence...Çok ta tatlı...
*
Bu arada fotolar cep telefonumla çekilmiştir, benden çok daha başarılı, artık bi kursa gitsem iyi olacak sanırım.....

13 yorum:

Burcu.. dedi ki...

Nasıl da yüzüyor o öyle, çok güzel :)
Koca havuzda yayılmış yatmış :))

O sepetli bisikletlerin sepetine ben de binerdim çocukken :)))

derya dedi ki...

ara vermek yok ;)

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Mutluluğunuz huzurunuz baki olsun..
Ay parcasını RABBIM nazarlardan esirgesin..

Sevgiler..

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

oh ne qüzel de yüzüyor Maşallah :)

bahriye-krm dedi ki...

deniz olmamış ama havuzun tadını çıkarmış rüya...nasılda tatlı yayılmış havuza...
her hali ayrı bir tatlı...

Adsız dedi ki...

:)) iLK FOTOYA BAYILDIM..

Deniz dedi ki...

:) tatlı şeyler sizi

Sibelbek dedi ki...

Tibet'te bazen "anne gel kuçaama" diyor, çok gülüyorum :) bizimkin bu sene denizle ve havuzla pek haşır neşir olamayacak galiba :((( Rüya götürür onu artık :P

ELİF dedi ki...

Burcucuğum aslında büyük havuzunda çok durmadı, küçük havuzu sevdi..Çocukluk güzel şey:(

Deryacığım, elimde değil:(

Sevilciğim,amin, çok sağol...

Yasir'in annesi,hoşgeldin:)

Bahriyeciğim, tam su kuşu bizimki:))

Fatmacığım, onun rahata bakar mısın:))

Denizciğim, ben di mi:))

Sibelim, ben götürürüm kuzumu, bana da sarılsın istiyorum tibet amaaa:)))

ruya dedi ki...

merhaba sizi istanbul'dan okuyordum, eskişehir'de olduğunuzu biliyordum, şimdi "pazar günü iznik'teydik" diye okuyorum ve ben şu anda sizi iznik'ten okuyorum ve şaşıyorum bazı hayatlar nasıl da kesişiyor ve teğet geçiyor birbirlerine!!...sevgiler

NiLaY dedi ki...

bırak elifcim korkmasın tabii ki prenses sudan :) ohh harika görünüyor, maşallah :) yazın keyfini çıkarsın :)

Sen Gelince dedi ki...

Bizim bıcırıklar aynı gün havuz keyfi yaşamışlar birbirinden habersiz... Neyse İznik'e gitmenize sevindim... Yoksa bu kez görüşemeyeceğiz diye üzülmüştüm... O bir buçuk güne neler sıkıştırıyoruz bir bilsen:(

mine dedi ki...

bisikletin arkasındaki hallerine bayıldım : )