19 Temmuz 2010 Pazartesi

Gözlerin yerinden fırlaması bu muymuş yani...........

AVM' de dolaştık, birlikte yemek yedik, eve geldik, köpüklü banyosunu yaptırdım, biraz oynadık, sonra yatma vaktimiz geldi, uyutmaya çalışıyorum ama sürekli sümkürüyor, herhalde banyoda yumuşadı içerdeki organizmalar dedim, açtım ışığı, bir peçete yardımıyla burnunu temizlemeye çalıştım, içinden çıkan birşey olmadığı için ışığı söndürdüm tekrar uyuma haline geçmeye çalışıyorum, sıtımı taşı(sırtımı kaşı) anne demedi ilginç olarak, sürekli sümkürüyor, kalktım ışığı tekrar açtım, iyice sümkürmesini istedim, yaptı ama çıkan birşey olmadı, ışığı kapattım tekrar yattım, halen sümkürüyor, tekrar kalktım, ışığı açtım:)) aklımdan ne yapmam gerektiğini düşünüyorum, karabiber koklatıp hapşurtmayı bile düşündüm, sonra tek burnunu kapadım, hızla sümkürmesini istedim, hızla sümkürdü, içinden kocaman bembeyaz birşey fırladı, şok oldum...Anneciğim bu ne? dedim. Tağıt, dedi..Yaklaşık 1 saat konuştum, olabilecekleri anlattım, hastaneye gitmek zorunda kalırdık, çok üzülürdün dedim...Bir daha sakın yapma, anneciğim dedim, Şöş, dedi..Ardından hemen uyudu....hala şoktayım....Tüm gün o burnunda gezmiş, ah Emine, ahhhhh....El elin eşeğini türkü söyleyerek mi ararmış demeliyim........

22 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Geçmiş olsun canım ya...
Benimde oğlum burnuna boncuk sokmuştu birde rengi sarıymış,ben baştan sümük sanmıştım ama değilmiş,birde ittirmeye çalışıyodu benim oğlan,uğraşa uğraşa zor çıkarmıştım (cımbızla)
Oluyor böyle kazalar çocuklar küçükken...
Allah korusun tüm çocukları....

NiLaY dedi ki...

ah bu minişler ahh, hem korkutmamak gerek hem de eğitmek zor zor :)

elif-kayra dedi ki...

geçmiş olsun, derleya ucuz atlatmışsınız gerçekten, çok dikkat etmek gerekiyor neyapçakları hiç belli değil

bahriye-krm dedi ki...

ah rüyacık ahh...çok geçmiş olsun...şansı varmışki fark edebilmişsiniz...

Burcu dedi ki...

Allah korusun, okurken çok korktum Elif... :(((

Bilges dedi ki...

güleyim mi bilemedim.. ama onun bu kadar tatlı oyunmus gibi ve hic sızlanmadan burnunda sadece sümkürerek zaman gecirmesi tebessüm ettirdi bana..neyseki sana farkettirmiş cok sukur...bakıcı meselesi beni cok korkutuyor ama galiba bende mecbur kalıcam :(
en sıkıntılı anı bu kadar olsun ruya bebisin...hic umursamayacagı kadar yanii...

Burcu.. dedi ki...

Amaannn nasıl da tıkıştırmış peçeteyi burnuna. Allah korumuş Elfim yaa çok geçmiş olsun. İyiki hımkırmakla atabilmiş burnundan.

Sibelbek dedi ki...

bebişimmmmm! ne yaptın sen yaaa :( neyseki ucuz atlatmışsın canım benim... dikkat et kendine, bi daa yapma böyle şeyler!

derya dedi ki...

pamuk boncuk peçete çok duydum bu şekilde olayları, çok şükür ki farkettirmiş sana ve kendiliğinden çıkartabilmişsiniz;) geçmiş olsun rüya ya;)

Sen Gelince dedi ki...

Ay Elif'cim ne diyeyim ki ben şimdi:) Çok geçmiş olsun, Allah korusun daha büyüklerinden...

evrim dedi ki...

çok geçmiş olsun..bende küçükken nohut sokmuşum burnuma da karabiber koklatıp çıkarmışlar:) bu arada bomantide sobelemiş olabilir miyim acaba haftasonunda sizi?? oratalıkta koşturan ve sanırım ismi Katre olan güzellikle oynayan da Duru Derin'di...hatta fasıl müziğinde göbek atıp kutu kutu pense oynadılar..emin olamadım o yüzden sesimi de çıkartmadım baktım Rüye Hanım da yoktu:(

Deniz dedi ki...

olamaaaaaaaaz.....

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun, iyi ki farketmişsin..Allah korusun bu güzelliği..

elfeyp dedi ki...

İtiraf ediyorum, ben sakız sokmuşum, Rüya'dan daha büyüktüm heralde, sakız çiğnediğime göre :) Demek ne kadar korkutmuşum annemi, şimdi daha iyi anlıyorum :)))
Çek çek uzr o bi de, iğrençç !! :))

Birben dedi ki...

Geçmiş olsun Allah korumuş, neler akıl ediyor neler hayal ediyor bu çocuklar...

uğurlu gelecek dedi ki...

a aaa geçmiş olsun... olabilecek şeyler umarım takrarlanmaz.. akıllıdır minik bıdık bir daha yapmaz..

ayşegül dedi ki...

bende kışın kuru üzüm çıkarmıştım duru'nun burnundan aynı yöntemle, ve aynı şekilde şekil aldı gözlerim.

çok geçmiş olsun.

mine dedi ki...

Hay Allahım niye sokmuş acaba , çocuk aklı ...
geçmiş olsun ben de burnuna elini sokuyor falan diyeceksiniz sandım
gerçekten geçmiş olsun aman başka birşey sokmasın da dünya tatlısı

aysencifci dedi ki...

Geçmiş olsun Elif'cim, bu tür yaramazlıkları yapmayan var mı acaba? Benimki yanımızdayken, hemde 3 kişi varken burnuna renkli süs çakıl taşı sokmuştu!
Bakıcı olsada, sen olsanda, yüz kişi olsada yapacaklar:)))
Geçmiş olsun canım tekrar.

ELİF dedi ki...

Gelibolu, cımbızla mı? vallahi bravo...Bu arada mail adresini aldım ama hiç ama hiç fırsatım olmadı, bir dahaki sefere umarım görüşürüz.

Nilay, ne anlıyolar ki burunlarına birşey sokmaktan:))

Elifciğim, hem de kaşla göz arası:))

Bahriyeciğim, farketmedim aslında, tek derdim burnunu rahatlatmaktı, çıkan şeyi görünce şok oldum..

Burcu, bir de yanımda olsaydın bayılırdın korkudan herhalde:))

Bilges, bir de tüm gün dolaşmış öyle:))

Burcucum, peçete değildi çıkan, sakız kağıdıydı:((

Sibelim, deli bi gelin bu galiba:))

Deryacığım, çok teşekkür ederim ama maalesef oluyo bu yaştaki çocuklarda.

Özlemciğim, umarım bir daha yapmaz, söz verdi:))

Evrim, sana gerekli cevabı mail olarak verdiğimden burda susuyorum:))

Deniz, oldu valla:))

Fatmacığım, çok sağol canım..

Elif, Rüya 1 yaşından beri çiğniyor:)))

Birbenciğim, sorma ya, hayal dünyası güzeldir de burna ne gerek var:)

Uğurlum, umarım yapmaz da Rüyaya pek güven olmaz.

Ayşegül:)) kuru üzüm mü? Hay allahım yaa, benim gözümün önünden uçtu kağıt resmen:))

Mine, bir de oyun hamuru sokuyor da yakalıyorum allahtan her seferinde:))

Ayşenim, evet haklısın ama yine de bakıcı dediğin hiç gözünü ayırmamalı bence...

anne kaleminden dedi ki...

çok şaşırdım, geçmiş olsun, neyseki sümkürmeyi biliyormuş...

A. dedi ki...

Nee kadar şirin bir poz ! :D Cimcime.